ماهان شبکه ایرانیان

مشاور وزیر ارشاد:

قطب علمی منطقه شدن تنها با کتاب تحقق می‌یابد

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور روحانیت اظهار کرد: این‌که براساس اسناد بالادستی ایران در افق ۱۴۰۴ به قطب علمی اول منطقه تبدیل شود تنها از طریق کتاب و کتابخوانی محقق خواهد شد.

قطب علمی منطقه شدن تنها با کتاب تحقق می‌یابد

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا حشمتی در مراسم آغاز به کار سیصد و پنجاه و ششمین نمایشگاه استانی کتاب و دهمین نمایشگاه کتاب یزد و رسانه‌های دیجیتال، اظهار کرد: نمایشگاه‌های کتاب به نوعی جشن دانایی هستند.

او در ادامه بیان کرد: در واقع در تمام زمینه‌ها نیازمند دانستن و مطالعه هستیم و اکنون فرصت مغتنمی است که فرهنگ مطالعه را در کشور ترویج دهیم و جامعه را با وجوه مختلف کتاب آشنا سازیم.

حشمتی با بیان این که کتاب مجموعه‌ای منسجم از فکر و اندیشه است که در فرهنگ اسلامی باارزش‌ترین آن قران کریم است، تاکید کرد: با فضای مجازی باسواد نخواهیم شد، هرچند که بخشی از دانش را می‌توان ار فضای مجازی کسب کرد ولی کتاب، اندیشه افراد را بارور می‌سازد.

مشاور وزیر در پایان از برگزارکنندگان این نمایشگاه تقدیر و تشکر کرد.

در مراسمی که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، استاندار و جمعی از مسئولان و دوستداران کتاب استان برگزار شد، دهمین نمایشگاه کتاب یزد از امروز پنجم اسفندماه فعالیت خود را برای مدت یک هفته در محل نماشگاه‌های دائمی یزد آغاز کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان