در گفتگو با مهر؛

اتحادیه ناشران تهران دریافت پول از ناشران شهرستانی را تکذیب کرد

مدیر اجرایی اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران هرگونه دریافت وجه از ناشران شهرستان‌ها را توسط این اتحادیه تکذیب کرد.

اتحادیه ناشران تهران دریافت پول از ناشران شهرستانی را تکذیب کرد

جواد رسولی مدیر اجرایی اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره صحت و سُقم برخی اظهارات مبنی‌بر دریافت مبالغی توسط این اتحادیه از ناشرانی که در شهرستان‌ها فعالیت می‌کنند، بابت مواردی از قبیل تمدید جواز نشر، گفت: اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران مانند تمامی اتحادیه‌های صنفی دیگر زیر نظر اتاق اصناف که آن هم زیر نظر اتاق بازرگانی است، فعالیت می‌کند و تمامی فعالیت‌های صنفی آن، از جمله این قبیل موارد، به طور دقیق رصد می‌شود.

وی افزود: در این مورد هم، موضوع مطرح شده کاملاً بی‌اساس است و اتحادیه هیچ وجهی از هیچ ناشری در شهرستان‌ها بابت هیچ خدمتی، دریافت نمی‌کند. ما حتی اجازه ورود به مسائل مربوط به ناشران و کتابفروشان در منطقه شمیرانات و شهر ری (شاه عبدالعظیم) را هم نداریم و فعالیت‌های صنفی همکاران ما در این مناطق در ارتباط مستقیم با اتحادیه‌ها و تشکل‌های صنفی مربوط به خودشان انجام می‌شود و آنها می‌باییست برای انجام امور خود به این تشکل‌ها مراجعه کنند.

مدیر اجرایی اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران اضافه کرد: یکی از کسانی که مدعی چنین مسئه‌ای بود، نامه‌ای را که مربوط به اتحادیه درودگران و مطبوعات تنکابن است، به عنوان سند اظهاراتش ارائه کرده بود و نتیجه گرفته بود که اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران هم از فعالان حوزه نشر در شهرستان‌ها وجوهی دریافت می‌کند اما توضیح نداده بود که چه ارتباطی میان این دو مسئله و دو اتحادیه مذکور، وجود دارد!؟

رسولی طرح این موضوعات را کاملاً بی‌ارتباط با اتحادیه متبوعش عنوان کرده و ای اقدام را مصداق تشویش اذهان همکاران دیگر ناشران دانست و خواستار توقف این روند از سوی آنان شد و تاکید کرد: مستنداً می‌گویم که اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران، هیچ مبلغی از ناشران شهرستان، دریافت نکرده و نمی‌کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر