ماهان شبکه ایرانیان

نسل نوینی از ماموت‌ها با انرجایزر می‌آیند

انرجایزر تصمیم دارد تلفن هوشمندی را به کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۸ بیاورد که عمری شبیه به ماموت دارد!

نسل نوینی از ماموت‌ها با انرجایزر می‌آیند

انرجایزر تصمیم دارد تلفن هوشمندی را به کنگره جهانی موبایل 2018 بیاورد که عمری شبیه به ماموت دارد!

البته، این ادعای اغراق‌آمیز ممکن است شما را به فکر فرو ببرد اما تعبیه باتری 16 هزار میلی‌آمپری برای یک تلفن هوشمند در بازاری که به ندرت محصولاتش از 4 هزار میلی‌آمپر فراتر می‌روند خودش دست کمی از عمر ماموتی آن ندارد.

شاید کمی طول بکشد تا این محصول به بازار عرضه شود اما قطعاً به انتظار کشیدنش می‌ارزد. انرجایزر قرار است تلفن هوشمند خود را با مدل Power Max P16K Pro به کنگره جهانی موبایل بیاورد.

این محصول با عمر باتری باورنکردنی‌اش نمایشگر 5٫99 اینچ با وضوح بالای 1080p+ دارد که طبق تصاویر لو رفته از این تلفن هوشمند صفحه‌نمایش درست مطابق با  گوشه‌های آن گرد است. یک دوربین 8 مگاپیکسل نیز در جلوی گوشی برای ثبت تصاویر سلفی در نظر گرفته شده که ظاهراً فلاش اختصاصی خودش را نیز دارد.

این طراحی بر پایه مدل قبلی Power Max P600S از انرجایزر خواهد بود و بیشتر مشخصات آن هم شبیه همین مدل است (چیزهایی مانند نمایشگر، تراشه، دوربین دوگانه در پشت).

اما، از هر چیزی که بگذریم از باتری خیره‌کننده و قدرتمند Power Max P16K Pro نمی‌توان گذشت؛ مدل P600S باتری 4500 میلی‌آمپر دارد اما P16K همان طور که از نامش پیداست ظرفیت باتری 16 هزار میلی‌آمپر در ساعت دارد؛ با این که هنوز بسیاری از ویژگی‌های هر دو گوشی به هم شباهت دارد. تصویری از این محصول را می‌توانید در اینجا مشاهده کنید:

برند انرجایزر در کنگره جهانی موبایل 2018 در بارسلون اسپانیا یک غرفه اختصاصی دارد که قرار است از مدل جدید P16K خود در حضور بازدیدکنندگان از این نمایشگاه جهانی پرده‌برداری کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان