ماهان شبکه ایرانیان

رجب زاده: دروازه بان پدیده جور تیمش را کشید

کاپیتان ذوب‌آهن معتقد است که دروازه بان پدیده یک تنه جور همه تیمش را کشیده و عملکردی فوق العاده در بازی امروز داشته است .

به گزارش "ورزش سه"، مهدی رجب‌زاده بعد از برد تیمش مقابل خبرنگاران قرار گرفت و گفت : خدا را شکر بازی حساسی را بردیم . تیم پدیده هم با توجه به اینکه بازیکنانش به دلایل مختلف نبودند؛ ولی در دقایقی از مسابقه بر بازی مسلط شدند و حتی گل خورده را جبران کردند و در ضد حمله‌ها موقعیت داشتند که تبدیل به گل نشد . باز هم خدا را شکر می‌کنم که ما در دقیقه 90 بازی را بردیم . خوشمزگی این گل هم وابسته به دقایق آخر بود و با این نتیجه توانستیم در رده دوم جدول باقی بمانیم .


وی در پاسخ به صحبت خبرنگاران راجع به کم بازی کردن ربیع عطایا در این تیم گفت: این نظر شماست و در هر تیمی سرمربی تصمیم گیرنده نهایی است و مربی باید بگوید که چه بازیکنی بازی کند .


رجب‌زاده در خصوص  عملکرد دروازه بان حریف خاطرنشان کرد : در رابطه با بحث حضور این بازیکن در تیم ملی من در جایگاهی نیستم که نظر بدهم . ولی در بازی امروز یک تنه جور همه تیم پدیده را کشید . چند موقعیت صد در صد تیم ما را گرفت . ولی هر بازیکنی روزهای خوب دارد و امروز روز خوب دروازه بان تیم مشهدی بود .

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان