ادعای مارکا

پدیده کاتالان لاتزیو در فهرست خرید رئال

میلینکوویچ ساویچ، ستاره صربستانی لاتزیو همراه با ایموبیله، نامی است که این روزها بیشتر از هر بازیکنی در تیم آبی پایتخت ایتالیا بر سر زبان هاست.

به گزارش "ورزش سه"، سرگی میلینکوویچ ساویچ، ستاره 22 ساله لاتزیو، سال 2015 به این تیم پیوست. او برای خنک بلژیک بازی می کرد که توجه استعداد یاب های لاتزیو را به خود جلب کرد و در سه سال اخیر پیشرفت او فوق العاده بوده است؛ به طوریکه چندی پیش نشریه کوریره دلو اسپورت ادعا کرد لاتزیو برای فروش او به باشگاه های متمول، 100 میلیون یورو تقاضا خواهد کرد.

جالب اینجاست که میلینکوویچ متولد منطقه ییدا از ایالت کاتالونیای اسپانیاست و در واقع یک کاتالانی محسوب می شود. پدر او بین سال های 1993 تا 1995 در ییدا بازی می کرد و سابقه بازی برای دیگر تیم های اسپانیایی چون آلمیرا را نیز در کارنامه دارد.

طبق ادعای مارکا، رئال مادرید مدتی است که میلینکوویچ را زیر نظر دارد و متقاعد شده است تا در تابستان برای خرید این بازیکن صرب متولد کاتالونیا اقدام کند. او سابق بازی برابر ووجوودینای صربستان را نیز دارد و سال 2015 با تیم زیر 20 ساله های صربستان در نیوزلند قهرمان دنیا شد. قرارداد این هافبک تهاجمی آینده دار با لاتزیو تا ژوئن 2021 است و رقم فسخ هم ندارد.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان