ماهان شبکه ایرانیان

با حضور معاون اول قوه قضاییه

همایش ملی پیشگیری از خشونت در کرمان برگزار می‌شود

رئیس کل دادگستری استان کرمان از برگزاری همایش ملی پیشگیری از خشونت؛ چالش‌ها و راهکار‌ها با حضور حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای، معاون اول قوه قضاییه در کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، رییس کل دادگستری استان کرمان اعلام کرد: همایش ملی خشونت در روز پنج شنبه این هفته 10 اسفند با حضور تعدادی از مقامات کشوری واستانی و اساتید برجسته و صاحب نظر کشوری در حوزه‌های جرم شناسی، روانشناسی، جامعه شناسی، فقهی و حقوقی در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار خواهد شد.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان خاطرنشان کرد: خشونت جزو مسائل اجتماعی حاد جامعه امروز بوده که در تمامی مناطق جغرافیایی و در سطوح مختلف زندگی اجتماعی مشاهده می‌شود و شامل طیف وسیعی از اعمال عمدی خشن جسمانی، روانی، عاطفی و کلامی بوده که تاثیر مخربی بر سلامت جسم و روان افراد به جا می‌گذارد.

موحد عنوان کرد: توجه به این پدیده و مبارزه با آن جهت حفظ امنیت، سلامت و آرامش جامعه اهمیت بسزایی دارد و بنابراین نیازمند مبارزه قطعی، موثر و نتیجه بخش هستیم که باید از درون و بطن جامعه آغاز و سپس با تمرکز به سیاست جنایی مشارکتی و خصوصا لحاظ انواع پیشگیری فرد مدار و جامعه مدار در حل این معضل اقدام کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان