حضور کانسپت BMW سری ۸ گرن کوپه در نمایشگاه خودرو ژنو!

هنوز خبری از ورژن تولیدی سری ۸ نیست اما در فاصله تولید این خودرو، کمپانی BMW به خوبی در زمینه عرضه محصولات خود، رونمایی از یک خودرو کانسپت، تیزر‌ها، و همچنین یک خودرو مسابقه‌ای مشغول فعالیت می‌باشد

حضور کانسپت BMW سری 8 گرن کوپه در نمایشگاه خودرو ژنو!

هنوز خبری از ورژن تولیدی سری 8 نیست اما در فاصله تولید این خودرو، کمپانی BMW به خوبی در زمینه عرضه محصولات خود، رونمایی از یک خودرو کانسپت، تیزر‌ها، و همچنین یک خودرو مسابقه‌ای مشغول فعالیت می‌باشد. در ابتدا این خودرو ساز ماه می گذشته از کانسپت سری 8 خود در نمایشگاه خودرو Concorso d’Eleganza Villa d’Este رونمایی کرد و کمی بعد از آن پروژه عکاسی از ورژن تولیدی مدل M8 استتار شده خود را کلید زد و در آخر در ماه سپتامبر از مدل مسابقه‌ای M8 GTE که در مسابقه سالانه استقامت 24 Hours of Daytona نیز شرکت داشت، در نمایشگاه خودرو فرانکفورت رونمایی کرد.

اکنون طبق خبر‌های موجود در فضای وب این خودرو ساز از موقعیت استفاده خواهد کرد و از کانسپت گرن  کوپه‌ی سری 8 دلنشین که به عنوان گرند تورینگ کوپه و یک سدان چهار در از سری 6 ادامه کار را بر عهده خواهد گرفت، در نمایشگاه خودرو ژنو پرده برداری خواهد نمود. از آنجاییکه این خودرو به عنوان یک کانسپت دیگر معرفی خواهد شد تا تایید مشخصات این خودرو توسط BMW زمان زیادی باقی مانده اما شواهد نشان دهنده این است که گل سر سبد این خودرو ساز آلمانی به یک موتور 4٫4 لیتری هشت سیلندر توربو دو قلو با خروجی قدرت بیش از 615 اسب بخار و یک نسخه از سیستم دو دیفرانسیل مدل M5 به نام “M xDrive” مجهز خواهد بود.

همچنین انتظار می‌رود در آینده نزدیک شاهد یک ورژن لوکس‌تر از این grand tourer همراه با موتور 6 لیتری 12 سیلندر توربو شارژ M760Li که ورژن ساده‌تر موتور 4٫4 لیتری V8 بوده و خروجی‌های آن به قدرت و گشتاور 445 اسب بخار و 480 پوند فوتی مدل 750i نزدیک است، باشیم. همچنین ساخت یک ورژن هیبرید پلاگ این نیز دور از انتظار نیست. اگر بی صبرانه در انتظار تجربه رانندگی با یکی از این خودرو‌های فوق العاده هستید احتمالا در تابستان امسال شاهد حضور سری 8 کوپه و به دنبال آن مدل کابریولت در اواخر سال جاری خواهیم بود، هر چند نمی‌توان انتظار رونمایی از ورژن گرند کوپه را تا سه ماهه پایانی سال 2019 داشته باشیم. اما در صورتیکه این کانسپت‌های گرند تورینگ فوق العاده زیبا برای شما چندان راضی کننده نیست بهتر است بدانید که کمپانی BMW به صورت رسمی از پکیج Competition مدل‌های M5 و X4 2019 در نمایشگاه خودرو ژنو امسال رونمایی خواهد نمود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر