ماهان شبکه ایرانیان

بهترین لباس‌ها و گریم‌های طرفداران در بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۱۸

مسابقات المپیک زمستانی ۲۰۱۸ در پیونگ چانگ کره جنوبی رو به اتمام است. این مسابقات که امسال در کشور کره جنوبی برگزار شد از ۹ فوریه آغاز شده و فردا ۲۵ فوریه به پایان خواهد رسید.

بهترین لباس‌ها و گریم‌های طرفداران در بازی‌های المپیک زمستانی 2018

مسابقات المپیک زمستانی 2018 در پیونگ چانگ کره جنوبی رو به اتمام است. این مسابقات که امسال در کشور کره جنوبی برگزار شد از 9 فوریه آغاز شده و فردا 25 فوریه به پایان خواهد رسید.

 

مسابقات المپیک زمستانی یک رویداد چندورزشی مخصوص ورزش‌های زمستانی مانند اسکی بوده که امسال برای اولین بار در کره جنوبی برگزار شده است. از جمله ورزش‌هایی که شرکت‌کنندگان برای کسب مقام‌های نخست با هم به رقابت پرداختند اسکی آلپاین، اسکی صحرانوردی، اسکیت نمایشی، اسکی نمایشی، هاکی روی یخ، اسکیت سرعت مسیر کوتاه، اسکی پرش، اسنوبوردسواری، اسکیت سرعت و چند نوع ورزش دیگر را می‌توان نام برد که بازی‌های زمستانی امسال را داغ‌تر و پرطرفدارتر کردند.

طرفداران زیادی برای تشویق تیم‌های محبوب کشور خود تماشاچی این مسابقات از نزدیک بودند که بیشتر آنها با پوشیدن لباس‌هایی شبیه تیم کشور خود یا هم‌رنگ پرچم کشورشان انگیزه‌بخش ورزشکاران هموطن در این مسابقات هستند.

این طرفداران از گوشه و کنار جهان به کره جنوبی آمده‌اند تا از نزدیک شاهد تلاش‌های تیم کشورشان باشند و به ورزشکاران روحیه بدهند. تماشاچیان و تشویق‌کنندگان علاوه بر پوشیدن لباس‌های تیم کشورشان با رنگ کردن موی سر، صورت، سبیل، گذاشتن کلاه‌های نمادین بر سر، گرفتن پرچم در دست و تکان دادن آن و نیز استفاده از تزیینات و تجهیزات جالب و رنگارنگ به بازی‌های امسال رنگ و بوی نشاط‌بخشی دادند.

 

در ادامه، می‌‌توانید برترین لباس‌ها، گریم‌ها و تزیینات خیره‌کننده طرفداران تیم‌ها در بازی‌های زمستانی المپیک 2018 را مشاهده کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان