درخواستمان را برای کویت فرستادیم؛

ترابیان: برای ملاقات و جلسه با اینفانتینو از من دعوت نشده است

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال با بیان اینکه برزیل و ایتالیا از تیم‌های سرشناس در تورنمنت کویت خواهند بود، گفت: ما هم درخواستمان را برای کویتی‌ها ارسال کردیم.

ترابیان: برای ملاقات و جلسه با اینفانتینو از من دعوت نشده است

عباس ترابیان در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره آخرین وضعیت حضور تیم ملی فوتسال ایران در تورنمنت کویت، گفت: قرار شد دعوتنامه کویتی ها کمی تغییر کند و به عنوان مثال، تعداد نفرات اعزامی به این تورنمنت در قالب کادر فنی تصحیح شود. ضمن اینکه رسما از کویتی ها خواستیم تا تیم های حاضر در این تورنمنت را مشخص کنند.

وی افزود: به صورت شفاهی در جریان هستیم که تیم های برزیل، ایتالیا، انگلیس یا فرانسه، مصر، قطر، بحرین، ایران و خود کویت در این تورنمنت حضور خواهند داشت. احتمالا کویتی ها تا فردا پاسخ درخواست های ما را بدهند.

رئیس کمیته فنی و توسعه درباره احتمال حضور تیم «ب» فوتسال در تورنمنت کویت، تصریح کرد: من با آقای ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی صحبت کردم. ایشان معتقد است تیم ملی با شاکله اصلی به کویت برود ولی بازیکنان جوان هم در لیست باشند تا فرصت دیده شدن و کسب تجربه داشته باشند. به عنوان مثال بازیکنی مثل مسلم اولادقباد در حالی در چین تایپه عملکرد فوق العاده ای داشت که پیش از این در تورنمنت ها و بازی های دوستانه محک خورده بود.

ترابیان همچنین درباره سفر «اینفانتینو» رئیس فیفا به ایران و احتمال جلسه مسئولان فوتسال با وی و مذاکره درباره میزبانی جام جهانی 2020، گفت: تاکنون از فدراسیون فوتبال و دوستانی که برنامه را هماهنگ می کنند، دعوتنامه ای را دریافت نکرده ام. از من دعوت نشده در معیت اینفانیتنو باشم. بنده هم عادت ندارم بدون دعوت جایی بروم.

وی در خصوص اینکه گفته می شود قرار است اینفانتینو در یک دیدار فوتسالی با حضور علی دایی، وحید شمسایی و محمدرضا حیدریان به میدان برود، گفت: از این موضوع خبر ندارم. هیچ اطلاعی به ما نداده اند و صحبتی نشده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر