ماهان شبکه ایرانیان

نکاتی از هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول؛

اولین پیروزی رحمان رضایی در لیگ یک/ راه‌آهن بعد از ۲۴ بازی برد!

هفته بیست و پنجم از رقابت‌های لیگ دسته اول کشور با اولین پیروزی تیم راه‌آهن همراه بود. این تیم قعر نشین در لیگ یک بعد از ۲۴ بازی سرانجام طعم پیروزی را چشید.

اولین پیروزی رحمان رضایی در لیگ یک/ راه‌آهن بعد از 24 بازی برد!

به گزارش خبرنگار مهر، هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ دسته اول پشت سر گذاشته شد و تیم نفت مسجد سلیمان علیرغم توقف مقابل ملوان در انزلی، کماکان در صدر جدول باقی ماند. اما فاصله امتیاز این تیم با تعقیب کنندگان رفته رفته در حال کم شدن است. تیم نساجی هم با یک روند ثابت در حال دور شدن از جمع مدعیان صعود به لیگ برتر است. 

* اولین پیروزی برق جدید با رحمان رضایی
رحمان رضایی سرمربی جدید برق جدید برای دومین بار در این نقش روی نیمکت شیرازی‌ها نشست تا در اولین بازی خانگی‌اش اولین پیروزی در لیگ دسته اول را تجربه کند. برق جدید در اولین بازی با رحمان رضایی مقابل صبا در قم متوقف شده بود اما دیروز موفق شد ماشین سازی را با گل دقایق پایانی رسول بهاروندی مغلوب کند. برق جدید با این پیروزی 36 امتیازی شد و در رده دهم جدول قرار گرفت.

* اولین پیروزی راه آهن
تیم فوتبال راه آهن بالاخره رنگ پیروزی را دید. این تیم که از هفته اول تاکنون در قعر جدول رده بندی قرار دارد و باید سقوط این تیم به لیگ دو را تاحدود زیادی قطعی دانست، بعد از 24 بازی سرانجام در هفته بیست و پنجم طعم پیروزی را چشید. راه آهن با این پیروزی 7 امتیازی شد و همچنان با فاصله زیاد نسبت به تیم های بالادستی در قعر جدول قرار دارد.

* امیدهای نساجی کمرنگ و کمرنگ تر می شود
نساجی مازنداران که در پایان نیم فصل اول یک مدعی بسیار جدی برای صعود بود، با یک تصمیم عجیب دست به برکناری سرمربی زد و کادر جدیدی را برای نیم فصل دوم معرفی کرد. این تیم باوجود جذب محمد عباس زاده، به شدت در حال از دست دادن امتیازات حساس است و رسما از جمع مدعیان صعود به لیگ برتر فاصله گرفته است. نساجی در این هفته هم در تبریز مقابل شهرداری با نتیجه 2-2 متوقف شد تا فاصله اس با کورس صعود بیشتر شود. قائمشهری‌ها در پایان هفته بیست و پنجم با 41 امتیاز در رده پنجم قرار دارند و فاصله شان با صدر جدول 9 امتیاز است.

* خونه به خونه با اسکوچیچ یک مدعی جدی شد
به موازات دور شدن نساجی از کورس صعود، خونه به خونه در نقطه مقابل این تیم رسما یک مدعی جدی شد. هرچقدر تغییر مربی در نساجی معکوس جواب داد، در تیم خونه به خونه این تغییرات مثبت بود. این تیم بابلی روز گذشته در یک بازی مستقیم موفق شد دیگر تیم مدعی این فصل بادران را با یک گل مغلوب کرد تا با 48 امتیاز به فاصله دو امتیازی صدر جدول برسد. 

خونه به خونه با اسکوچیج تا به امروز فوق العاده نتیجه گرفته و با رشد خوبی در جدول مواجه شده است. این تیم مازندرانی تبدیل به یک مدعی جدی برای صعود به لیگ برتر شده است.

* خطر سقوط، ایرانجوان را تهدید می کند
سقوط تیم های راه آهن و صبای قم به لیگ دسته دوم تاحدود زیادی مسجل است. رقابت بین چند تیم دیگر برای نیفتادن و سقوط نکردن بعنوان سومین تیم سقوط کننده جدی است. شهرداری تبریز، آلومینیوم اراک، ماشین سازی تبریز و البته ایرانجوان بوشهر تیم هایی هستند که خط سقوط تهدیدشان می کند. اما در این بین ایرانجوان با 21 امتیاز کار سخت تری برای بقا در لیگ یک دارد. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان