مشهد قطب سیاحتی، زیارتی و توریسم سلامت کشور

چندسالی است که کلانشهر مشهد از یک شهر مذهبی و زیارتی صرف خارج شده و همزمان به یکی از قطب های زیارتی، سیاحتی و مرکز توریسم سلامت کشور تبدیل شده است.

مشهد قطب سیاحتی، زیارتی و توریسم سلامت کشور

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، این شهر سالانه پذیرای میلیون‌ها مسافر از اقصی نقاط ایران و جهان است. وجود بارگاه منور امام رضا(ع)، زیرساختهای مناسب شهری، حمل و نقل عمومی و مترو 24 ساعته، فرودگاه بین‌المللی با پرواز به بیش از 15 کشور جهان، مراکز خرید و تفریح مدرن و متعدد به همراه مراکز درمانی و اقامتی پیشرفته باعث شده تا این شهر به یکی از مقاصد امن گردشگری کشور تبدیل گردد.

مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام

شهر مشهد در سال 2017 از سوی سازمان همکاری کشورهای اسلامی به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام معرفی شد. هرچند مدیران شهری از این فرصت چنان که باید و شاید استفاده نکردند اما این اتفاق باعث شد تا ظرفیت‌های این کلانشهر مذهبی بیش از پیش در جهان معرفی شود.

مشهد رکورددار بیشترین و لوکس‌ترین هتل‌های کشور

مشهد دارای بیش از 400 هتل و هتل آپارتمان است که اگر به این عدد تعداد مهمانسراها را نیز اضافه کنید، به رقم بالای 1200 اقامتگاه می‌رسد که این رقم معادل تمامی هتل‌ها در سایر شهرهای ایران است، به عبارت دیگر تنها نیمی از هتل‌های ایران در مشهد واقع شده است.

لوکس‌ترین و با کیفیت‌ترین هتل‌های کشور در مشهد واقع شده اند، در واقع بهترین هتل‌های مشهد عمدتا در خیابان امام رضا(ع) که یکی از خیابان های منتهی به حرم مطهر است، تجمیع شده اند.

مشهد قطب توریسم سلامت کشور

مشهد دارای بیشترین جاذبه گردشگری در حوزه توریسم سلامت بعد از تهران است. عمده گردشگرانی که برای درمان، زیبایی، لاغری، نازایی و عمل های جراحی به مشهد سفر می‌کنند، از کشور عراق، کویت، قطر، امارات، عمان، هند و پاکستان هستند. در واقع تور مشهد یکی از محبوب‌ترین تورهای خارجی در بین شیعیان عراق است. نکته قابل توجه کیفیت بالای خدمات درمانی در مقابل هزینه‌های آن است که باعث جذب تعداد بی‌شماری از گردشگران خارجی به مشهد شده است.

مشهد بهشت پارک‌های آبی سرپوشیده جهان

شاید بتوان این شهر را رکورددار پارک های آبی سرپوشیده جهان دانست. مشهد دارای 4 پارک آبی سرپوشیده و مدرن می باشد، بزرگترین پارک آبی سرپوشیده جهان با 60.000 متر مربع مساحت در مشهد واقع گردیده است که در نوع خود بی نظیر است.

مشهد قطب مواد غذایی ایران

مشهد قطب مواد غذایی کشور است، بهترین و معتبرترین تولیدکنندگان و برندهای مواد غذایی و نوشیدنی در این شهر قرار دارند به همین تناسب بهترین رستوران‌های کشور را نیز باید در این شهر جستجو کنید. به شما توصیه می‌کنیم اگر مهمان مشهد بودید شیشلیگ و ماهیچه مشهد و شاندیز را هرگز از دست ندهید.

تور مشهد راحت‌تر از هر زمان دیگر

شرکت‌های مسافربری بسیار زیادی هستند که خدمات تور و رزرو هتل را انجام می‌دهند که اکثر آنها اطلاعات دقیقی از شرایط هتل ها ندارند و تنها به فروش پکیج های مورد نظر خود به مسافران تمرکز می‌کنند اما چطور می‌شد اگر می‌توانستید تمامی هتل‌های مشهد را قبل از رزرو تور خود بررسی نمایید و تور خود را بر اساس هتل مورد نظر خودتان انتخاب کنید؟

یکی از معدود آژانس‌های مسافربری که اقدام به ارائه چنین خدماتی به مسافران خود بوده، آژانس سریع سیر است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت اینترنتی https://www.epersianhotel.com تمامی هتل‌های مشهد را بررسی کنید، امکانات و خدمات آنها را با یکدیگر مقایسه کرده، فاصله هتل ها از حرم مطهر را روی نقشه مشاهده و از با مطالعه پیام‌های سایر مسافرانی که از خدمات هتل‌ها استفاده کردند، انتخاب هوشمندانه‌تری داشته باشید. سپس با تماس با کارشناسان این آژانس تور خود را با هتل دلخواه خود انتخاب و یا اینکه بصورت آنلاین اقدام به رزرو هتل خود در مشهد کنید.

آژانس سریع سیر با بیش از 20 سال سابقه در امر انواع تورهای داخلی و خارجی، رزرو هتل های مشهد و خدمات توریسم سلامت در مشهد و ارائه دهنده تورهای مشهد، دبی، استانبول، آنتالیا، تایلند و تور کیش از مشهد، تهران، اصفهان و شیراز است.

جهت مشاوره و اطلاعات بیشتر درباره هتل‌ها و تورهای مشهد و کیش می توانید با شماره های 05138581516 و یا 02125917955 تماس حاصل فرمایید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان