سردار مومنی خبر داد

آماده باش پلیس برای سفرهای نوروزی/ مرگ ۱۶ هزار نفر در حوادث رانندگی سال ۹۵

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا گفت: امسال تعداد کشته شده ها در تصادفات رانندگی ۱۶ هزار نفر بود که نسبت به سال‌های گذشته ۳ درصد کاهش داشته است.

مرگ 16 هزار نفر در حوادث رانندگی در سال 95/ کاهش 3 درصدی کشته شده های تصادفات رانندگی در سال 95به گزارش خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار اسکندر مومنی جانشین پلیس راهور ناجا امروز(دوشنبه) در دوازدهمین همایش سراسری روسا و مدیران پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا، با گرامیداشت یاد شهدا و شهدای ناجا، اظهار داشت: از ابتدای ورود خودرو به کشور تا سال 80، 4 هزار خودرو وجود داشت، سال 85، 7 هزار خودرو و امسال به 19 هزار خودرو رسیده است و امسال بیش از یک میلیون و 200 هزار خودرو پلاک گذاری شده است.

وی افزود: در سال 85 بیش از 28 هزار نفر به علت تصادفات رانندگی کشته شدند و این عدد امسال به 16 هزار نفر رسیده است. اما امسال نسبت به سال گذشته بیش از 3 درصد یعنی 350 هزار نفر کاهش در تعداد کشته شده های تصادف را شاهد بودیم، این در حالی است که 400 هزار موتورسیکلت و یک میلیون و 200 هزار خودرو پلاک گذاری شده است و این دستاورد خوبی است، اما حتی یک کشته هم زیاد است.

جانشین رئیس پلیس ناجا گفت: هنوز طرح زمستانی پلیس راهور ادمه دارد که طرح نوروزی شروع شده و طبق آمارها هر سال تعداد سفرها بیشتر می شود. بنابراین پلیس دو فعالیت دارد یکی بحث انتظامی است و دیگری حضور در جاده‌های پرتردد که می طلبد آمادگی لازم را داشته باشیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان