ماهان شبکه ایرانیان

رئیس کل دادگستری استان اصفهان در گفت وگو با میزان تشریح کرد

اقدامات دستگاه قضایی استان در خصوص سانحه سقوط هواپیمای پرواز تهران-یاسوج

رئیس کل دادگستری استان اصفهان اقدامات دستگاه قضایی استان در خصوص سانحه سقوط هواپیمای پرواز تهران-یاسوج را تشریح کرد.

احمد خسروی وفا در گفت وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان با تشریح اقدامات دستگاه قضایی استان در خصوص سانحه سقوط هواپیمای تهران – یاسوج گفت: پس از اعلام خبر سقوط هواپیمای ای. تی. آر شرکت هواپیمایی آسمان تیم قضایی دادگستری سمیرم متشکل از رییس دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب، بازپرس دادسرا و رییس شعبه 101 دادگاه کیفری سمیرم به محل حادثه عزیمت نمودند.

وی افزود: پس از حضور معاون نظارت و بازرسی رییس کل دادگستری استان و بازپرس ویژه، با تشکیل پرونده تحقیقات قضایی آغاز شد.

خسروی وفا ادامه داد: با شناسایی محل سقوط هواپیما اقدامات اولیه توسط بازپرس رسیدگی کننده به همراه گروه بررسی صحنه جرم از طریق بازدید هوایی و عکسبرداری و فیلمبرداری از محل انجام شد و دستورات لازم در خصوص دسترسی به محل سانحه با رعایت مقررات قانونی و با تأکید بر رعایت آیین نامه بررسی صحنه جرم و انتقال اجساد به سرگروه‌های تیم‌های اعزامی صادر شد.

رئیس کل دادگستری استان خاطرنشان کرد: با انتقال تعدادی از بقایای اجساد و اموال به جا مانده به پایین، اقدامات قضایی در خصوص معاینه اولیه بقایای اجساد توسط پزشکی قانونی و گروه مستندساز بررسی صحنه جرم انجام و حسب توافق صورت گرفته میان دستگاه قضایی استان اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد، اجساد برای تشخیص هویت به پزشکی قانونی یاسوج انتقال یافت.

خسروی وفا در پایان یادآور شد: به دلیل وضعیت جوی حاکم بر منطقه در حال حاضر هر گونه عملیات برای جستجو و انتقال اجساد متوقف شده و به محض بهبود این وضعیت و آغاز اقدامات امدادی تیم رسیدگی کننده قضایی مجدداً در محل حضور خواهد یافت.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان