ماهان شبکه ایرانیان

دوربین فول فریم بدون آینه A۷ III توسط سونی معرفی شد

سونی سال گذشته، بخش اعظم تلاش هایش در زمینه دوربین های عکاسی را به عرضه دوربین های قدرتمند و گران قیمتی مثل A۹ اختصاص داد، اما به نظر می رسد که امسال می خواهد مدل های ارزان قیمت تری را هم روانه بازار کند.

دوربین فول فریم بدون آینه A7 III توسط سونی معرفی شد

سونی سال گذشته، بخش اعظم تلاش هایش در زمینه دوربین های عکاسی را به عرضه دوربین های قدرتمند و گران قیمتی مثل A9 اختصاص داد، اما به نظر می رسد که امسال می خواهد مدل های ارزان قیمت تری را هم روانه بازار کند.

در همین راستا، شرکت ژاپنی ساعاتی پیش از A7 III رونمایی کرده که یک دوربین فول فریم بدون آینه و مبتدی به شمار می آید. A7 III جانشین مدل A7S II محسوب می شود و درست مثل برادر بزرگترش برای عکاسی در نور کم و فیلمبرداری عملکرد خیره کننده ای را به نمایش می گذارد.

A7 III مجهز به یک سنسور قدرتمند 24.2 مگاپیکسلی است و از یک لرزشگیر اپتیکال پنج محوره بهره می برد. سونی برای این دوربین پردازنده Bionz X را در نظر گرفته و ویژگی هایی مثل ثبت عکس با سرعت 10 فریم بر ثانیه در فرمت های JPEG و RAW، فیلمبرداری 4K HDR و رزولوشن 1080p با نرخ 120 فریم بر ثانیه و منظره یاب اولد 2.3 میلیون نقطه ای را در آن گنجانده است.

دوربین A7 III از یو اس بی نوع C پشتیبانی می کند، می تواند در فوکوس خودکار 693 نقطه را تشخیص داده و در مکان های تاریک، تصاویری با ایزوی 204800 برایتان بگیرد تا در بدترین شرایط نوری هم تصاویر با کیفیت و واضحی از آن تحویل بگیرید.

به لطف پردازنده Bionz X باتری دوربین نیز عملکرد بسیار بهینه ای دارد. به گفته سونی با یک بار شارژ این دوربین می توانید با آن حدود 710 عکس بگیرید که برای عکاسان خبر خوب و خوشحال کننده ای محسوب می شود.

این دوربین بدون آینه آوریل امسال با قیمت 1999 دلار (بدون لنز) وارد بازار خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان