اندازه ایده‌آل بدن خانم ها [قسمت دوم]

افراد بسیاری به دنبال دانستن اندازه ایده‌آل بدن خانم‌ها هستند

افراد بسیاری به دنبال دانستن اندازه ایده‌آل بدن خانم‌ها هستند. به نظر شما چه اندازه‌ای برای زنان ایده‌آل محسوب می‌شود؟ بانوان به دنبال اندازه بدن ایده‌آل هستند هرچند، اندازه‌ بدن ‌آنها متفاوت و دارای مشکلات زیادی باشد. با توجه به اینکه تعریف یکسان و از پیش تعریف‌شده‌ای برای این موضوع وجود ندارد، پاسخ این سؤال تا حدی به عقیده شخصی هرکس درباره اندازه ایده‌آل بدن خانم‌ها مربوط می‌شود.

بنابراین، اندازه ایده‌آل بدن زنان به متفاوت بوده و به سلیقه شما بستگی دارد. علاوه‌ بر سلیقه‌های فردی، اندازه ایده‌آل با توجه به فرهنگ هر منطقه تعریف می‌شود. در آفریقا، فردی با اندام غول‌آسا و یا خیلی‌بزرگ زیبا به نظر می‌رسد در حالیکه در کشورهای غربی زنان با اندام کوچک‌تر، زیباتر هستند. با بنیتا همراه باشید تا جواب این سؤال را پیدا کنید.

در بیشتر موارد، اندازه‌گیری در واحد اینچ انجام می‌شود. اگر شما با سانتی‌متر اندازه‌گیری کرده‌اید باید عدد بهدست‌آمده را به 2/54 تقسیم کنید تا به اینچ تبدیل شود. به‌طور مثال اگر دور کمرتان 75 سانتی‌متر است، باید این عدد را به 2/54 تقسیم کرده و حاصل را بر حسب اینچ به دست آورید. (1 اینچ= 2/54 سانتی‌متر)

تناسب اندام

اندازه‌های خود را به دست آورده و در جای مناسب بنویسید:

1- شانه به شانه

از لبه بیرونی یک شانه به‌ طرف شانه دیگر را در یک خط مستقیم اندازه بگیرید.

2- دور سینه

در زیر بازوها، دورتادور برجسته‌ترین قسمت سینه (معمولا نوک سینه) را اندازه بگیرید. نوار اندازه‌گیری را دورتادور سینه، شامل جلو و پشت آن به‌ طوری‌ که از روی نوک سینه عبور کند می‌بندیم.

3- دور کمر

دورتادور باریک‌ترین قسمت نیم‌تنه را اندازه بگیرید. این یکی ازقسمت‌هایی است که وقتی نمایان است نفس را حبس کرده و آن را به داخل می‌کشیم، که این یک موضوع طبیعی است. هنگام پوشیدن لباس شنا یا لباس چسبان شکم خود را به داخل داده و نفس‌مان را نگه می‌داریم. برای تعیین اندازه دقیق دور کمر، این حرکت را انجام ندهید.

4- دور باسن

پهن‌ترین قسمت باسن خود را به‌ طور کامل اندازه بگیرید (قسمتی که در آن استخوان ران قرار دارد). این کار را باید با پاهای به‌ هم‌ چسبیده انجام داد.

برجستگی باسن

از کمر تا قسمتی که پاها جدا می‌شود را اندازه بگیرید. نوار اندازه‌گیری را کمی شل‌تر بگیرید و آن را بین پاها (قسمت جدا شدن پاها) نگه‌دارید و تا کمر بالا بیاورید.

5- درز شلوار

از محل جدا شدن پا تا مچ پا را اندازه‌گیری کنید. برای این کار بهتر است از یکی از دوستان‌تان کمک بخواهید.

اندازه ایده‌آل بدن خانم‌ها: چگونگی اندازه‌گیری دقیق

  • بدن خود را بعد از صرف یک وعده غذایی (مانند نهار یا شام) اندازه بگیرید، به این شکل دقیق‌ترین اندازه را به دست خواهید آورد.
  • اندازه‌گیری بدن را چند روز قبل یا بعد از دوره قاعدگی انجام دهید. بدن زنان در طول دوره قاعدگی آب بیشتری جذب می‌کند.

اکنون اندازه واقعی بدن خود را می‌دانید. این به شما کمک می‌کند تا زمان کمتری را صرف خرید لباس نمایید. موضوع ناامیدکننده زمانی است که به‌ صورت اینترنتی خرید کرده و اندازه واقعی جنس خریداری‌شده کوچک‌تر یا بزرگ‌تر ازآنچه در شرح کالا نوشته‌شده، باشد.

قسمت قبل را در «اندازه ایده ‌آل بدن خانم ها [قسمت اول]» ببینید.

منبع: بنیتا


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر