«کوتینیو»، خرید موفق کاتالانی‌ها و جانشین «اینیستا»

فلیپه کوتینیو در حالی به بارسا آمد که برخی از این خرید تعجب کردند، اما گذر زمان نشان داد او خرید خوب و آینده‎داری برای تیم بوده است.

«کوتینیو»، خرید موفق کاتالانی‌ها و جانشین «اینیستا»

به گزارش خبرگزاری مهر، وقتی تیم فوتبال بارسلونا تصمیم گرفت فلیپه کوتینیو را به خدمت گیرد، از آنجایی که تیم صدرنشین بود و اوضاع خوبی داشت، برخی تعجب کردند و معتقد بودند نیازی به این خرید نیست.

با این حال باشگاه کاتالانی این بازیکن 25 ساله را جذب کرد و معتقد بود با این که در بازی‌های اروپایی او را در اختیار نخواهد داشت، می‌تواند به تیمشان کمک کند.

بارسا او را برای جانشینی اینیستا می‌خواهد، بازیکنی که 33 ساله شده و نمی‎تواند در همه بازی‌ها حضور داشته باشد، در نتیجه حضور کوتینیو به این معنی است که اینیستا می‎تواند در بازی‌های لیگ استراحت کند.

به همین دلیل هم بود که با وجود موثر بودن اینیستا در بازی مقابل چلسی در استمفوردبریج، ارنستو والورده در بازی مقابل خیرونا از کوتینیو استفاده کرد.ستاره برزیلی هم عالی کار کرد و یک گل هم زد.

در نهایت می‎توان گفت خرید کوتینیو خریدی موفق بوده و او از زمان پیوستن به تیم کاتالونیایی توانسته برای تیمش موفق کار کند. در 434 دقیقه بازی او دو گل زد، یکی مقابل خیرونا و دیگری مقابل والنسیا در جام حذفی، همچنین دو پاس گل هم داد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر