ماهان شبکه ایرانیان

وسایل ضروری سفر که باید در کیف دستی خود داشته باشید

اگر تا به حال یک پرواز ۱۷ ساعته را تجربه کرده باشید می دانید که مسافرت هوایی چندین ساعته می تواند بسیار خسته کننده و آزار دهنده باشد. اما اگر وسایل ضروری سفر را همراه خودتان داشته باشید مهم نیست که چه اتفاقات پیش بینی نشده ای در راه است. ما اینجا هستیم تا فهرستی از ۱۲ وسیله ای که بهتر است همیشه دم دست خود داشته باشید در اختیار شما قرار دهیم.

اگر تا به حال یک پرواز 17 ساعته را تجربه کرده باشید می دانید که مسافرت هوایی چندین ساعته می تواند بسیار خسته کننده و آزار دهنده باشد. اما اگر وسایل ضروری سفر را همراه خودتان داشته باشید مهم نیست که چه اتفاقات پیش بینی نشده ای در راه است. ما اینجا هستیم تا فهرستی از 12 وسیله ای که بهتر است همیشه دم دست خود داشته باشید در اختیار شما قرار دهیم.

12 مورد از وسایل ضروری سفر

چشم بند

چه زیر نور رنگی باشید و چه در اتاقی که تمام چراغ های آن روشن باشد، وجود یک چشم بند به شما کمک می کند که بتوانید در هر وضعیتی بخوابید. بنابراین بهتر است هنگام سفر یکی از آن ها را به همراه داشته باشید تا بتوانید به راحتی به خواب فرو روید.

دستمال ضد باکتری

وسایل ضروری سفر - دستمال ضد باکتری

از زمانی که برای پرواز به سمت فرودگاه راه می افتید تا زمانی که به مقصد می رسید، وسایل بسیاری را لمس می کنید که آلوده به انواع میکروب ها هستند. پیشنهاد ما این است که یک بسته دستمال آنتی باکتریال همراه خود داشته باشید تا بتوانید در هر جایی که هستید دستان خود را تمیز کنید.

ملحفه

وسایل ضروری سفر - ملحفه

درجه حرارت در هواپیما قابل پیش بینی نیست. سعی کنید با خودتان روانداز سبکی همراه داشته باشید تا بتوانید در صورت پایین آمدن درجه حرارت، خودتان را بپوشانید و به گرمای دلخواهتان برسید.

داروهای مسکن

وسایل ضروری سفر - داروهای مسکن

یک سردرد میگرنی بدترین چیزی است که می تواند سفر هوایی شما را به یک خاطره وحشتناک تبدیل کند. همیشه داروهای مسکن همراه خود داشته باشید تا بتوانید در مواقع لزوم درد بدنتان را آرام کنید.

در میان این مطلب اگر می خواهید در سفر خیالتان راحت باشد که چمدان خوب و کاملی بسته اید، مطلب چیزهایی که نباید در چمدان مسافرتی خود بگذارید را هرگز از دست ندهید.

چیزهایی که نباید در چمدان مسافرتی خود بگذارید

فتوکپی گذرنامه

وسایل ضروری سفر - فتوکپی گذرنامه

گم کردن پاسپورت در خارج از کشور بزرگترین کابوسی است که می تواند سفر شما را به فاجعه تبدیل کند. پس اطمینان حاصل کنید که به تعداد کافی فتوکپی از گذرنامه خود تهیه کرده اید. یکی از کپی ها را در کیف پول خود بگذارید، یکی را درون کیف دستی دلخواهتان و حتی برای اطمینان یک کپی از پاسپورتتان را در کیف لوازم آرایشی خود نگهداری کنید.

مسواک

وسایل ضروری سفر - مسواک

لازم نیست پس از فرود از لایه جرم روی دندان های خود خجالت بکشید. به سرعت مسواک بزنید و از لبخند زدن در کشور جدید لذت ببرید.

پول نقد کافی

وسایل ضروری سفر - پول نقد کافی

پول نقد کافی به همراه داشته باشید چون معلوم نیست دستگاه خودپرداز بعدی در چه فاصله ای از شما قرار دارذ.

دمپایی

وسایل ضروری سفر - دمپایی

داشتن احساس راحتی در شرایطی که انگشتان پایتان درون کفش های خشک و رسمی چپانده شده است، تقریبا غیر ممکن است. بنابراین بدون داشتن احساس خجالت یک جفت دمپایی راحت برای سفر خود بردارید.

بطری آب قابل حمل

وسایل ضروری سفر - بطری آب قابل حمل

البته نگهداری طولانی مدت آب از نظر سلامتی چندن صحیح نیست اما شما می توانید بطری آب خود را از نزدیک ترین منبع آب پر کنید و در طول سفر آب کافی بنوشید.

دفترچه یادداشت

وسایل ضروری سفر - دفترچه یادداشت

حتما نباید یک سفرنامه نویس باشید تا در طول سفر، دفترچه یادداشتی به همراه داشته باشید. پیشنهاد می کنیم یک دفتر و خودکار یا مداد همراه داشته باشید تا بتوانید تمام افکار،خاطرات و ایده هایی را که به ذهنتان می رسد یادداشت کنید.

از دفترچه که بگذریم یکی از مهمترین وسایل برای خانم ها در سفر لوازم آرایشی و بهداشتی است. خانم ها می توانند در مطلب 8 قانون زیبایی برای سبک سفر کردن با ترفند هایی برای سبک و در عین حال با وسایل کامل سفر کردن آشنا شوند.

8 قانون زیبایی برای سبک سفر کردن

خوراکی

وسایل ضروری سفر - خوراکی

گرسنه شدن در سفر خیلی خوشایند نیست پس همراه خودتان یک لقمه خانگی یا کمی خوراکی و تنقلات  داشته باشید.

منبع: purewow

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان