طراح اصلی سوال از رئیس جمهور در گفتگو با الف: سوال از رئیس جمهور به قوت خود باقی است/ امضاها افزایش یافته است

طراح اصلی سوال از رئیس جمهور با رد ادعای معاون پارلمانی رئیس جمهور مبنی بر منتفی شدن سوال گفت: سوال از رئیس جمهور به قوت خود باقی است و حتی تعداد دیگری از نمایندگان طرح سوال از رئیس جمهور را امضاء کردند.

طراح اصلی سوال از رئیس جمهور در گفتگو با الف:			سوال از رئیس جمهور به قوت خود باقی است/ امضاها افزایش یافته است

علی وقف چی نماینده زنجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار الف با بیان اینکه نمایندگان بر حضور رئیس جمهور در صحن مجلس و پاسخگویی در خصوص مشکلات موسسات مالی- اعتباری تاکید دارند، گفت: امضاهای نمایندگان برای طرح سوال از رئیس جمهور نه تنها کاهش نیافته بلکه افزایش هم یافته است.

وی افزود: معاون پارلمانی رئیس جمهور مدعی است که تعدادی از نمایندگان امضاهای خود برای سوال از رئیس جمهور را پس گرفتند در حالی که مجموع امضاهای گرفته شده از نمایندگان از سوی اینجانب و حجت الاسلام مجتبی ذوالنور نماینده قم، در این زمینه 102 امضاست.

طراح اصلی سوال از رئیس جمهور با اشاره به تعطیلی مجلس در این هفته و نبودن نمایندگان در مجلس افزود: نمایندگان برای پس گرفتن امضاهای خود باید حضوری اعلام نظر کنند و اینکه معاون پارلمانی رئیس جمهور ادعا کند فلان نماینده امضای خود را پس گرفته وجاهت قانونی ندارد.

وقف چی تصریح کرد: تکلیف سوال از رئیس جمهور و تعداد امضاهی نمایندگان در این زمینه یکشنبه آینده بعد از باز شدن مجلس مشخص خواهد شد.

وی با اشاره به حضور مسعود کرباسیان وزیر امور اقتصادی و دارایی، نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس جمهور و سیف رئیس کل بانک مرکزی در جلسه دوشنبه گذشته کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: اظهارات آقایان تکرار حرف های گذشته و وعده های عمل نشده بود که برای نمایندگان قانع کننده نبود.

حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور امروز دوشنبه گفت: تعداد نمایندگان سوال کننده از رئیس جمهور در خصوص موسسات مالی از حد نصاب قانونی برخوردار نیست و موضوع از نظر قانونی حل شده است.

برای طرح سوال از رئیس جمهور به امضای حداقل 74 نماینده نیاز است.

علاوه بر طرح سوال از رئیس جمهور در خصوص موسسات مالی- اعتباری، طرح دوم سوال از رئیس جمهور هم در مجلس تهیه شده که دارای پنج محور است.

علت افزایش قیمت ارز، گسترش بیکاری و ایجاد نشدن شغل برای جوانان، دلایل استمرار تحریمهای بانکی علی رغم اجرایی شدن همه تعهدات برجام از سوی ایران، حجم زیاد کالای قاچاق به کشور و رکود اقتصادی چندین ساله از جمله این محورهاست.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان