طی مراسمی با حضور معاون فرهنگی وزیر ارشاد؛

برترین‌های پژوهش فرهنگی معرفی شدند

برترین‌های پژوهش فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طی مراسمی با حضور معاون امور فرهنگی این وزارتخانه در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات معرفی شدند.

برترین‌های پژوهش فرهنگی معرفی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم که پیش از ظهر امروز سه‌شنبه (8 اسفندماه) با حضور محسن جوادی معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد سلگی رئیس پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات و مسئولان این پژوهشگاه در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار شد، برترین‌های پژوهش فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شرح زیر معرفی شدند:

در بخش ایده برتر: طرح پژوهشی پایگاه فرهنگ و هنر مازندران به عنوان طرح برتر معرفی شد.

در بخش پژوهش‌های بنیادی: طرح تأثیر فضای محیطی بر تحولات فرهنگی؛ مورد ایران پساجنگ اثر مرتضی مردیها و همچنین کتاب دوجلدی «چشم‌اندازهای فرهنگ معاصر ایران» اثر نعمت‌الله فاضلی مشترکاً به عنوان برگزیده معرفی شدند.

در این بخش همچنین تحلیل محتوای کتاب‌های کودکان و نوجوانان به زبان کردی از 1381 تا 1391 اثر جبار اسلامی‌پور و فرزانه فدوی شایسته تقدیر معرفی شد.

در بخش پژوهش‌های کاربردی: کتاب «طرحی برای نظارت بر ممیزی کتاب در ایران» نوشته محمد رضایی به عنوان پژوهش برتر معرفی شد.

در این بخش همچنین کتاب «تحلیل وضعیت فرهنگ کارآفرینی» در شهرستان کرمانشاه و ارائه الگویی برای توسعه آن، تألیف مشترک نادر نادری، نعمت‌الله شیری، شهناز فتاحی و خانم خوش‌مرام، شایسته تقدیر شناخته شد.

در این مراسم همچنین سه کتاب ترجمه‌ شده توسط علی پاپلی یزدی، محسن ملکی و سجاد علیزاده شایسته تقدیر شناخته شدند.

در معرفی برترین‌های پژوهش فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین نظام بهرامی کمیل، احسان فدایی و غلامرضا خوش‌اقبال به عنوان پژوهشگران برتر معرفی شدند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر