ماهان شبکه ایرانیان

انتشار عکس‌های جدیدی از پرچمداران هواوی کاربران را سردرگم ساخت

بریدگی بالای نمایشگر کم کم دارد به روتینی تکراری تبدیل می‌شود و تولید‌کنندگان سعی دارند این مشخصه را در موبایل‌هایشان تکرار کنند. صبح امروز تصاویر واقعی منتسب به پرچمداران هواوی منتشر شد که بیرون زدگی نمایشگر آیفون ۱۰ را در خود تعبیه کرده بودند. این تصاویر نشان می‌داد طراحی هواوی پی ۲۰ با نمونه‌های لو رفته قبلی، قدری تفاوت دارد.

انتشار عکس‌های جدیدی از پرچمداران هواوی کاربران را سردرگم ساخت

بریدگی بالای نمایشگر کم کم دارد به روتینی تکراری تبدیل می‌شود و تولید‌کنندگان سعی دارند این مشخصه را در موبایل‌هایشان تکرار کنند. صبح امروز تصاویر واقعی منتسب به پرچمداران هواوی منتشر شد که بیرون زدگی نمایشگر آیفون 10 را در خود تعبیه کرده بودند. این تصاویر نشان می‌داد طراحی هواوی پی 20 با نمونه‌های لو رفته قبلی، قدری تفاوت دارد.

حال تصاویر دیگری از پرچمدار جدید این شرکت در سایت‌ها رویت شده که معادلات را به هم زده و در ذهن کاربران تردید ایجاد می‌کنند.

پرچمداران هواوی

«ایوان بلس» افشاگر معروف طی انتشار پستی در توییتر، تصاویر واقعی جدیدی به زمره‌ عکس‌های لو رفته از پرچمدار هواوی اضافه کرد و زیر آن نوشت که این موبایل بر خلاف شایعات به وجود آمده از دو دوربین اصلی بهره خواهد برد. علاوه بر این به نظر می‌رسد که سیستم عامل مدل یاد شده، اندروید اوریو باشد چرا که لوگوی نسخه‌ی یاد شده در صفحه‌ی هواوی پی 20 نقش بسته است.

عکس‌های لو رفته نشان می‌دهند که این موبایل با مدل تایید شده از پایگاه اطلاعاتی TENAA (معادل چینی کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا یا FCC) تطابق دارد و دوربین اصلی تلفن هوشمند یاد شده به صورت عمودی در پشت بدنه آن تعبیه شده است.

در ادامه نیز تصاویر دیگری از این دو موبایل به دست آمد که ادعای ایوان بلس را تایید می کنند.

دو عکس منتشر شده توسط سایت Slash Leaks، نمای پشتی هواوی پی 20 و پی 20 پلاس را نشان می‌دهند که در هر دو مدل آرایه متشکل از دو دوربین تعبیه شده است. البته در مدل پلاس این موبایل یک دوربین سوم نیز موجود است که هنوز مشخص نیست لنزی جداست یا تنها سنسور فوکوس دوربین خواهد بود. برخی کارشناسان اعتقاد دارند که هواوی با ترکیب  سه دوربین سعی دارد برزگنمایی واقعی را در پرچمدار خود فراهم آورد.

تناقض موجود میان عکس‌‌ها و مشخصات منتشر شده طرفداران برند هواوی را ترغیب می نماید تا هفتم فروردین ماه (زمان رونمایی رسمی این محصولات) صبر کنند و از ویژگی‌های موبایل محبوب خود اطلاع حاصل کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان