تجلیل از دنی دوویتو در جشن ایتالیایی‌های لس‌آنجلس

بازیگر ایتالیایی-آمریکایی جایزه دستاورد یک عمر فعالیت هنری را از جشن سینمای ایتالیایی در لس‌آنجلس دریافت می‌کند.

تجلیل از دنی دوویتو در جشن ایتالیایی‌های لس‌آنجلس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، دنی دوویتو بازیگر و تهیه کننده هالیوودی دریافت کننده بعدی جایزه اسطوره ایتالیایی خواهد بود که در شب اختتامیه فستیوال ایتالیا لس‌آنجلس در 2 مارس اهدا می‌شود.

این جایزه به نام جک والنتی که سال‌ها رییس انجمن سینمای آمریکا بود و سال 2007 درگذشت، اهدا می‌شود و بالاترین افتخار این جشنواره است که هر سال به یک فرد ایتالیایی آمریکایی که مشارکتی بزرگ در صنعت سرگرمی داشته است، تعلق می‌گیرد.

دوویتو در این باره گفت: مفتخرم که جایزه اسطوره جک والنتی 2018 را دریافت می‌کنم. من جک را خیلی خوب می‌شناختم و او را نه تنها به عنوان یک انسان فوق‌العاده بلکه به عنوان فردی در کلاس جهانی تحسین می‌کردم.

دوویتو یک جایزه گلدن گلوب و یک جایزه امی در کارنامه دارد و بازیگر سریال‌های تلویزیونی چون «تاکسی» و «همیشه در فیلادلفیا هوا آفتابی است» بوده است. او بازیگر فیلم‌های متعددی بوده که «پرواز بر فراز آشیانه فاخته» از جمله آنهاست. او همچنین از تهیه کنندگان سینما و تلویزیون است و آثارش نامزد اسکار نیز شده‌اند.

آل پاچینو، آنجلیکا هوستون، لیزا مانلی و سیلوستر استالونه از دریافت کنندگان پیشین این جایزه هستند.

در مراسم اختتامیه این جشنواره از لوکا گوادانینو کارگردان «مرا به نام خودت صدا بزن» و مارسلو مارابیتو تهیه کننده این فیلم نیز تقدیر می‌شود. ملیسا لئو نیز جایزه بهترین بازیگر ایتالیایی-آمریکایی سال را دریافت خواهد کرد و آلساندرا کوئرزولا دکوراتور فیلم «بلید رانر 2049» و طراح تولید فیلم یعنی دنیس گاسنر نیز تجلیل می‌شوند.

امسال سیزدهمین جشن ایتالیا لس‌آنجلس برپا می‌شود. این دوره به یاد لینا ورتمولر، فرانکو زفرلی و برناردو برتولوچی برگزار می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان