ماهان شبکه ایرانیان

پایان کار دیزل‌ها در فیات کرایسلر

گروه خودروسازی فیات کرایسلر اعلام کرد تولید تمام مدل‌های سواری دیزلی را متوقف خواهد کرد. به گزارش نشریه فایننشال تایمز این خودروساز قصد دارد به‌تدریج تا سال ۲۰۲۲ خودرو‌های سواری دیزلی را از برنامه تولید خود حذف کند.

گروه خودروسازی فیات کرایسلر اعلام کرد تولید تمام مدل‌های سواری دیزلی را متوقف خواهد کرد. به گزارش نشریه فایننشال تایمز این خودروساز قصد دارد به‌تدریج تا سال 2022 خودرو‌های سواری دیزلی را از برنامه تولید خود حذف کند.
 
 
پایان کار دیزل‌ها در فیات کرایسلر

دلیل این تصمیم «افت آمار فروش این خودرو‌ها و هزینه هنگفت رعایت استاندارد‌های آلایندگی» عنوان شده است. این تغییر، یکی از رئوس برنامه چهارساله گروه خودروسازی فیات کرایسلر است که نسخه نهایی آن در ماه ژوئن سال‌جاری منتشر خواهد شد و اعلام زودهنگام این تصمیم به جهت آشنایی عموم مردم با استراتژی‌های آینده این خودروساز صورت گرفته است.
 
پیش‌تر شرکت‌های خودروسازی تویوتا و پورشه هم اعلام کرده‌اند هیچ مدل دیزلی تازه‌ای طراحی و تولید نخواهند کرد. رسوایی دیزل گیت به فرمانروایی خودرو‌های سواری دیزلی در بازار اروپا پایان داد و مقامات برخی شهر‌های اروپایی قصد دارند تردد این خودرو‌ها در سطح شهر‌ها را نیز محدود کنند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان