وقتی هوآوی میت ۱۰ پرو فرمان پورشه را به دست می‌گیرد!

تلفن هوشمند هوآوی میت ۱۰ پرو (Mate ۱۰ Pro) مجهز به هوش مصنوعی عضلات خود را ورزیده و گرم کرد تا در بزرگ‌ترین رخداد جهانی تلفن همراه قدرت بی‌رقیب خود را به نمایش گذارد.

وقتی هوآوی میت 10 پرو فرمان پورشه را به دست می‌گیرد!

تلفن هوشمند هوآوی میت 10 پرو (Mate 10 Pro) مجهز به هوش مصنوعی عضلات خود را ورزیده و گرم کرد تا در بزرگ‌ترین رخداد جهانی تلفن همراه قدرت بی‌رقیب خود را به نمایش گذارد.

روز گذشته، دوشنبه 26 فوریه، متقارن با اولین روز برگزاری کنگره جهانی موبایل 2018 بود؛ روزی که تلفن هوشمند و پرچمدار هوآوی در استادیوم Camp Nou واقع در بارسلون توانست یک دستگاه خودروی پورشه پانامرا را به حرکت درآورد.

برند هوآوی از قابلیت‌های هوش مصنوعی در تلفن هوشمند و پرچمدار میت 10 پرو بهره گرفته تا خودروی اسپرت پورشه را در خلال برگزاری این نمایشگاه براند؛ اتفاقی که برای اولین بار در دنیا افتاده است.

خودروی پورشه با هدایتگری میت 10 پرو از برخورد با موانعی مانند یک سگ و یک دوچرخه پیشگیری کرد و در طول مسیر مستقیمی که می‌پیمود توانست قدرت فناوری تشخیص اشیا در هوش مصنوعی دوربین این گوشی را به نمایش گذارد.

به گفته هوآوی، این شرکت اولین سازنده تلفن همراه در دنیاست که از یک تلفن هوشمند مجهز به هوش مصنوعی برای راندن و هدایت خودرو بهره می‌برد. فناوری هوش مصنوعی توانست هزاران شیء مختلفی که سر راه خودروی پورشه پانامرا بود را شناسایی کرده و از برخورد با آنها ممانعت کند.

البته، این نمایش فقط برای نشان دادن قدرت هوش مصنوعی در میت 10 پرو طراحی شده است و هوآوی قرار نیست خودروی بدون راننده جدید تولید کند. به گفته رئیس بخش تلفن همراه هوآوی در اروپا، این تلفن هوشمند کاملاً کنترل خودرو را بر عهده می‌گیرد و ما هیچ کاری به جز فرمان دادن نداریم. دوربین این تلفن هوشمند خودش موانع موجود در جاده را می‌بیند و شناسایی می‌کند و از برخورد با آنها می‌پرهیزد.

بنا بر گزارش مرکز تحقیقاتی IDC، در سال 2017، شرکت هوآوی سومین برند بزرگ سازنده تلفن هوشمند بعد از سامسونگ و اپل شد و 10٫4 درصد از سهم این بازار را از آن خود کرد. سال قبل از آن، هوآوی سهم 9٫5 درصدی در بازار تلفن‌های هوشمند داشت؛ به این می‌گویند یک گام بلند در جهت پیشرفت!

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان