به گزارش
گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، خدمات اختیاری شرکت پست به مشتریان مدتی است که به صورت اجباری در فاکتورهای پست سفارشی و یا پست پیشتاز اعمال می شود و این در حالی است که مشتریان شرکت پست از ارائه این خدمات اجباری اطلاعی ندارند.
بعد از اینکه شهروند خبرنگاران از اختلاف قیمت رسیدهای پست سفارشی و یا پست پیشتاز مطلع شدند موضوع را با باشگاه خبرنگاران جوان در میان گذاشتند.
بنابراین گزارش، با پیگیری های خبرنگار ما، مهری مدیرعامل شرکت پست ضمن تأیید این موضوع از مردم درخواست کرد؛ بعد از دریافت رسید پستی آن را حتما چک کنند.
شما هموطنان می توانید، چگونگی اجرای دستورالعمل شرکت پست در خصوص خدمات اختیاری و اجباری از طریق سایت
http://www.yjc.ir/ با ما در میان بگذارید.
انتهای پیام/