زارعی در گفت‌وگو با میزان:

داعش روی شمر را سفید کرده است/ظهور حضرت مهدی (عج) ریشه‌شان را خشک خواهد کرد

بازیگر فیلم امپراطور جهنم گفت: داعش به دنبال تغییر در جهان اسلام است و می خواهد در برابر موعود ایستادگی کند؛ اما فکرشان احمقانه است زیرا در صورت فرج "امام زمان (عج)" ریشه تمامی اینها و همه کاسه هایشان زده خواهد شد.

کوروش زارعی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که امسال فیلم "امپراطور جهنم" را در جشنواره فیلم فجر امسال داشت در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درخصوص ایفای نقش یکی از اعضای گروه تروریستی داعش گفت: من سابقه زیادی در تئاتر مذهبی دارم و اتفاقاً بارها نقش شمر را بازی کرده ام به همین واسطه رسیدن به چنین نقشی یعنی یک داعشی برایم سخت نبود.

کوروش زارعی

وی در همین راستا افزود: برای رسیدن به این نقش فیلم‌های زیادی دیدم و بسیار مطالعه کردم و باید بگویم به واقع اعضای گروهک تروریستی داعش به حدی شنیع و پست هستند که روی شمر را سفید کرده اند. این گروهک تروریستی نمونه امروزی ابن زیاد و امثال شمر است.

بازیگر سریال "یوسف پیامبر" درباره به تصویر کشیدن پلیدی‌های یک داعشی در فیلم امپراطور جهنم تاکید کرد: من به شدت تلاش کردم تا چهره یک داعشی را برخلاف برخی اظهارات کاریکاتوری جلوه ندهم. اعضای این گروهک پلید، وحشی هستند اما در واقع در برخی مواقع باهوش هم هستند و به هزار چهره گوناگون رنگ عوض می کنند. این گروهک این روزها به سمت ترور مدرن رفته اند.

کوروش زارعی

وی درباره خطر تغییر رویه گروهک تروریستی داعش افزود: پشت ددمنشی های گروهک تروریستی داعش متفکران، دانشمندان غربی ایستاده اند پس باید به شدت مراقب بود که اینها بعد از این عملیات جنگ طلبانه خود نوع و رویه کاری خود را تغییر می دهند و به نوعی تازه جنگ را آغاز می کنند. اینها در صدد زدن ریشه اسلام هستند و دشمنی ویژه ای با ایرانیان دارند زیرا ما سالها روی پا خود ایستاده ایم.

زارعی با اشاره به هدف اصلی گروهک تروریستی داعش خاطرنشان کرد: اینها یعنی این گروه وحشی داعش به دنبال تغییر در جهان اسلام هستند و می خواهند در برابر موعود ایستادگی کنند اما فکرشان احمقانه است زیرا در صورت فرج "امام زمان (عج)" ریشه تمامی اینها و همه کاسه هایشان زده خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر