سرمربی فولاد خوزستان:

از روز اول قول کسب سهمیه آسیایی نداده بودم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: از روز اول که به این تیم آمدم قول و قراری برای کسب سهمیه آسیایی نداشتیم.

از روز اول قول کسب سهمیه آسیایی نداده بودم

به گزارش خبرنگار مهر، سیدسیروس پورموسوی با اشاره به شرایط تیم فولاد خوزستان و شکست سنگین مقابل استقلال به رادیو تهران گفت: خودمان فکر نمی کردیم مقابل استقلال ببازیم آنهم باختی سنگین، ولی به هر حال فوتبال و ورزش برد و باخت دارد. وقتی مقابل تیم های بزرگ اشتباه کنید، نمی توانید به راحتی برگردید. ما ابتدا دو گل خوردیم که شیرازه تیم از هم پاشید. سپس یک گل زدیم ولی مجددا گل سوم را خوردیم که تمام معادلات ما را به هم زد.

وی درباره شعارهای هواداران علیه وی از روی سکوها تاکید کرد: در بازی با استقلال خوزستان از دقیقه اول شعار دادند و حتی اجازه ندادند بازی تمام شود و سپس اعتراض کنند. البته وقتی در خانه شکست می خورید باید قبول کنید که هواداران هم حق دارند ولی انتظار داشتم آنها صبوری کنند. در 6 هفته باقی مانده انتظار دارم هواداران صبر بیشتری داشته باشند.

سرمربی فولاد خوزستان در خصوص احتمال کسب سهمیه گفت: ما تا روز آخر با تمام انرژی کار می کنیم تا سهمیه کسب کنیم. هرچند از روز اول که به فولاد آمدم چنین قول و قراری نداشتیم. 70 تا 80 درصد تیم تغییر کرده است. برنامه من با فولاد دو ساله است. همان موقع به مسئولان باشگاه گفتم که باید سال اول بکاریم و سال دوم برداشت کنیم. خوشبختانه با تلاش بازیکنان و همدلی توانستیم همین سال اول این نتایج را رقم بزنیم و برای همین انتظارات از تیم بالا رفت. به هواداران هم حق می دهم. ما 4 هفته است که نبرده ایم و قول می دهم با حمایت آنها کسب سهمیه کنیم.

پورموسوی همچنین درباره وضعیت تیم استقلال خوزستان هم گفت: من علاقه خاصی به استقلال خوزستان دارم و چند سال در این تیم بودم. روزهای سختی را با استقلال گذراندم. مشکلات ما سال گذشته در استقلال خوزستان بیشتر از امسال هم بود چون باید در آسیا هم بازی می کردیم. انتظار داریم مسئولان استان چاره اندیشی کنند. حیف است سهمیه استان خوزستان کم شود. خوزستان این توانایی را دارد که سه، چهار تیم در لیگ برتر داشته باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر