ماهان شبکه ایرانیان

دبیر کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات:

نخستین گزارش قانون دسترسی آزاد به اطلاعات تقدیم رئیس جمهور می‌شود

دبیر کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات از تقدیم نخستین گزارش قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات به رییس جمهور تا پایان فروردین ۹۷ خبر داد.

نخستین گزارش قانون دسترسی آزاد به اطلاعات تقدیم رئیس جمهور می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، حسین انتظامی با بیان اینکه دستگاه‌های مشمول این قانون باید گزارش عملکرد سالانه خود را آماده و برای این کمیسیون ارسال کنند، افزود: از تمامی دستگاه‌ها و موسسات عمومی و خصوصی که ارائه دهنده خدمات عمومی هستند، انتظار می‌رود در ارسال گزارش تسریع کنند؛ کمیسیون پس از دریافت گزارش عملکرد موسسات مشمول، اولین گزارش سالانه را تا پایان فروردین 97 به رییس جمهور و مجلس شورای اسلامی تقدیم می‌کند.

دبیر کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات افزود: از زمانی که سامانه یکپارچه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات فعالیت خود را آغاز کرده است، 231 دستگاه به این سامانه پیوسته‌اند و مردم می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دستگاه‌ها، درخواست‌های خود را در این سامانه نسبت به دستگاه‌های متصل نیز ثبت کنند.

وی در پایان گفت: با توجه به بررسی‌هایی که نسبت به درخواست‌های مردم و پاسخگویی دستگاه‌ها انجام شده است، به‌زودی شیوه نامه‌های مرتبط با این موارد را تدوین و در اختیار دستگاه‌ها قرار خواهیم داد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان