«سیمئونه» از شرایط سخت تیمش می‏‎گوید؛

در اتلتیکو ۱۰۰ درصد توان کافی نیست/ ترکیبی جنگجو دارم

دیگو سیمئونه مدعی شده در تیمش بازیکنان نیاز به ۱۱۰ درصد توانشان دارند تا موفق باشند و برای حضور در این تیم باید بازیکن از نظر روحی بسیار قوی باشد.

در اتلتیکو 100 درصد توان کافی نیست/ ترکیبی جنگجو دارم

به گزارش خبرگزاری مهر، نیکو گایتان و یانیک کاراسکو هر دو بازیکنانی هستند که در شرایطی به تیم فوتبال اتلتیکومادرید ملحق شدند که انتظارات از آن‌ها بسیار زیاد بوده است. اما هیچ کدام نتوانستند انتظارات را برآورده کرده و در ترکیب اصلی تیمشان قرار گیرند و به دالیان ییفانگ چین فروخته شدند.

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو، روز سه‏شنبه درباره این دو بازیکن و جدایی‎‏شان نظر داد: نگران کمبود بازیکن در تیمم نیستم. شاید تیمم کم‌جمعیت باشد، اما بازیکنانش جنگجو و اهل رقابت هستند. این یعنی همه بازیکنان بازی خواهند کرد و دقایق بازی بین همه آن‌ها تقسیم خواهد شد. برای هر دوی این بازیکنان آرزوی بهترین‌‎ها را دارم، آن‌ها همیشه همه تلاششان را برای تیم کرده‌اند. برای عملکردی که در تیم داشتند از آن‌ها ممنونم.

سیمئونه در ادامه گفت: در اتلتیکو اما این که یک بازیکن همه تلاشش را بکند کافی نیست: بازی کردن برای اتلتیکومادرید آسان نیست. از زمانی که من کارم را در این تیم آغاز کردم تنها چندین بازیکن به این ترکیب اضافه شدند که توانستند در ترکیب اصلی قرار گیرند. مثل اوبلاک، ساویچ، ورسالیکو، آگوستو، گریزمن و کوریا. همان طور که یک بار کوریا گفت برای بازی کردن در اتلتیکومادرید باید از نظر روحی بسیار قوی باشی. ما نیاز به 110 درصد آمادگی داریم. بسیاری از بازیکنان ما می‌دانند 100 درصد کافی نیست. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر