آغاز اردوی راهیان‌نور دانشجویان استان زنجان

رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان زنجان، از آغاز اعزام اردوی راهیان‌نور دانشجویی در استان زنجان از ۱۶ اسفندماه به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.

آغاز اردوی راهیان‌نور دانشجویان استان زنجان

امین بیات در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: اردوی راهیان‌نور دانشجویی به مناطق جنوب کشور در دو بخش برادران و خواهران از نیمه دوم اسفند ماه در استان زنجان برگزار می‌شود.

وی افزود: زمان اعزام اردوی راهیان نور دانشجویی در استان زنجان در بخش خواهران از 16 تا 21 اسفندماه و در بخش برادران از 21 تا 26 اسفندماه برگزار خواهد شد.مدت زمان اردوی این اردو پنج روزه خواهد بود و در این بازه زمانی دانشجویان از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید خواهند کرد.

بیات یادآور شد: علاقه‌مندان به حضور در اردوی راهیان‌نور دانشجویی می‌توانند با مراجعه به دفاتر بسیج دانشجویی و در دانشگاه‌های استان می‌توانند نسبت به ثبت‌نام در این اردو اقدام کنند، آخرین مقرر جهت ثبت‌نام در اردوی راهیان نور دانشجویی تا 12 اسفندماه اعلام شده است و  ثبت‌نام گروهی، ورودی‌های سال 96 و دانشجویان معدل الف از تخفیف در زمان ثبت‌نام اردوی راهیان‌نور دانشجویی برخوردار خواهند بود.

متقاضیان جهت ثبت‌نام در اردو راهیان‌نور دانشجویی در بخش برادران می‌توانند به پایگاه باقرالعلوم (ع) و سلف مرکزی در دانشگاه زنجان و در بخش خواهران به پایگاه کوثر واقع در ساختمان مکانیک، پایگاه ام ابیها و پایگاه الزهرا (س) در دانشکده کشاورزی دانشگاه زنجان مراجعه کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان