بسته فرهنگی میزان؛

از آرزوی قربانی برای کار با سعید روستایی تا ساخت سریالی با بیش از ۱۰۰ بازیگر+عکس

نهمین روز از اسفندماه ماه ۱۳۹۶ با اخبار و حاشیه های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهم ترین آنها می‌توان به آرزوی مهدی قربانی برای کار با سعید روستایی و سریال سارق روح با دارا بودن بیش از ۱۰۰ بازیگر اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، نهمین روز از اسفندماه ماه 1396 با اخبار و حاشیه های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهم ترین آنها می‌توان به آرزوی مهدی قربانی برای کار با سعید روستایی و سریال "سارق روح" با دارا بودن بیش از 100 بازیگر اشاره کرد.

کوروش زارعی
داعش روی شمر را سفید کرده است/ظهور حضرت مهدی (عج) ریشه‌شان را خشک خواهد کرد


بازیگر فیلم امپراطور جهنم گفت: داعش به دنبال تغییر در جهان اسلام است و می خواهد در برابر موعود ایستادگی کند؛ اما فکرشان احمقانه است زیرا در صورت فرج "امام زمان (عج)" ریشه تمامی اینها و همه کاسه هایشان زده خواهد شد.

کوروش زارعی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که امسال فیلم "امپراطور جهنم" را در جشنواره فیلم فجر امسال داشت در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درخصوص ایفای نقش یکی از اعضای گروه تروریستی داعش گفت: من سابقه زیادی در تئاتر مذهبی دارم و اتفاقاً بارها نقش شمر را بازی کرده ام به همین واسطه رسیدن به چنین نقشی یعنی یک داعشی برایم سخت نبود.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید. 

فیلم ابراهیم حاتمی‌کیا در راه اکران نوروزی/لاتاری به گیشه نوروز نزدیک شد+عکس/////////////////////سه شنبه
فیلم ابراهیم حاتمی‌کیا در راه اکران نوروزی/لاتاری به گیشه نوروز نزدیک شد

به محض پایان یافتن جشنواره فیلم فجر تمام نگاه های اهالی سینمای ایران به اکران نوروزی در سال آینده ختم می شود و به همین جهت گمانه زنی‌ها از روزهای نخستین اسفند ماه برای اکران نوروزی آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، به محض پایان یافتن جشنواره فیلم فجر تمام نگاه های اهالی سینمای ایران به اکران نوروزی در سال آینده ختم می شود و به همین جهت گمانه زنی‌ها از روزهای نخستین اسفند ماه برای اکران نوروزی آغاز می شود.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید. 

سریال سارق روح بر محوریت کاهش آسیب های اجتماعی است/ معاونت سیما همواره حمایت کردند///چهارشنبه

سارق روح و کاهش آسیب‌های اجتماعی/مجموعه‌ای که 170 لوکیشن و بیش از 100 بازیگر دارد

تهیه کننده سریال سارق روح گفت: سارق روح پیچیده ترین مجموعه تلویزیونی است که من می شناسم به طوری که در 20 قسمت اول 170 لوکیشن و بیش از 100 بازیگر داشته است.

ابوالفضل صفری، تهیه کننده سریال "سارق روح" در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان درباره جدید ترین کار خود گفت: سریال "سارق روح" به دلیل اهمیت موضوعی که برای معاونت سیما دارد همزمان از دو شبکه سه و پنج روی آنتن می رود.

برای مشاهده ادامه این گقت و گو اینجا کلیک کنید. 

رالف خرابکار
پوستر انیمیشن رالف خرابکار دو منتشر شد

جان سی ریلی در نقش رالف خرابکار، سارا سیلورمن در نقش وانولوپ، جک مک بریر در نقش فیکس ایت فیلیکس، جین لینچ در نقش سرگنات در انیمیشن "رالف خرابکار 2" صداپیشگی را بر عهده دارند.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، جدیدترین پوستر فیلم سینمایی "رالف خرابکار 2"رونمایی شد. این انیمیشن به کارگردانی "ریچ مور" اکران بین المللی خود را از 18 نوامبر سال 2018 در سینما‌های امریکای شمالی آغاز خواهد کرد.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.

دوست داشتم در فیلم سعید روستایی بازی کنم/آذرنگ در تنگه ابوقریب به شدت کمکم کرد+عکس
دوست داشتم در فیلم سعید روستایی بازی کنم/آذرنگ در تنگه ابوقریب به شدت کمکم کرد

بازیگر فیلم تنگه ابوقریب گفت: دوست داشتم برای روستایی بازی کنم و برای فیلم جدیدش وارد مذاکره و گپ و گفت شدم اما به واسطه فیلمنامه و سن افراد حاضر در اثر نقشی برای من وجود نداشت و در فیلم جدید وی حضور ندارم.

مهدی قربانی بازیگر سینما که امسال در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر با "تنگه ابوقریب" حاضر شده بود در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان درخصوص حضور خود در این دوره از جشنواره گفت: امسال خوشبختانه با فیلم فوق العاده و هیجان انگیز تنگه ابوقریب در جشنواره فیلم فجر حاضر بودم. از نظر من این اثر به واسطه کیفیت و همچنین تیم بازیگران به شدت حرفه ای و استاندارد است.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید. 

گروه ماکان بند
برگزاری کنسرت ماکان بند/دیدار خوانندگان قطعه هر بار این درو با مخاطبان در ایلام

کنسرت گروه ماکان بند روز سه شنبه 15 اسفندماه ساعت 21:00 در سالن کارگران ایلام برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، گروه موسیقی "ماکان بند" در جدیدترین کنسرت استانی خود در ایلام روی صحنه می رود.

"کنار من باش"، "خدا پشتمه"، "خیالت تخت"، "این خیابونا"، "هر بار این درو"، "دلگیری"، "نرو"، "بازیچه"، "دیوونه بازی" و "ای داد" از جمله قطعاتی است که قرار است در این کنسرت اجرا شود.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید. 


ملکه رنجبر به بخش منتقل شد/حال بازیگر زیر آسمان شهر بهتر است

فرزند ملکه رنجبر گفت: شب گذشته مادرم برای تحت نظر بودن و مانیتورینگ از قسمت مراقبت های ویژه به بخش منتقل شد و باید ببینیم در چند روز آینده وضعیتش چه روندی را طی می کند.

فریبرز ایروانی فرزند ملکه رنجبر در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان درباره جدیدترین وضعیت جسمانی مادرش گفت: شب گذشته مادرم برای تحت نظر بودن و مانیتورینگ از قسمت مراقبت های ویژه به بخش منتقل شد و باید ببینیم در چند روز آینده وضعیتش چه روندی را طی می کند.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید.

تاریخ اکران فیلم ماموریت غیر ممکن 6 اعلام شد+عکس//////////////////پنجشنبه

تاریخ اکران فیلم ماموریت غیر ممکن 6 اعلام شد

فیلم سینمایی "ماموریت غیر ممکن 6" با بازی "تام کروز" اکران بین المللی خود را از 18 جولای سال 2018 میلادی در سینماهای امریکای شمالی آغاز خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، فیلم سینمایی "ماموریت غیر ممکن 6" با بازی "تام کروز" اکران بین المللی خود را از 18 جولای سال 2018 میلادی در سینماهای امریکای شمالی آغاز خواهد کرد.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید. 


از فینال برنامه کودک شو تا دارا و ندار مسعود ده‌نمکی در آخر هفته شبکه نسیم

مدیر روابط عمومی شبکه نسیم گفت: برنامه دورهمی امشب با حضور علیرضا طلیسچی و روز جمعه به احتمال زیاد با حضور محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روی آنتن شبکه نسیم می رود. مهمان پنج شنبه شب این برنامه نیز هنوز مشخص نشده است.

از فینال برنامه کودک شو تا دارا و ندار مسعود ده‌نمکی در آخر هفته شبکه نسیمامیر عباس اشرف مدیر روابط عمومی شبکه نسیم در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان درباره برنامه های روزهای پایانی هفته در این شبکه گفت: برنامه "دورهمی" امشب با حضور علیرضا طلیسچی و روز جمعه به احتمال زیاد با حضور محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روی آنتن شبکه نسیم می رود. مهمان پنج شنبه شب این برنامه نیز هنوز مشخص نشده است.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید. 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان