با حضور اعضا و دبیرکل؛

نشست شورای مرکزی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی برگزار شد

نشست شورای مرکزی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با تاکید بر ضرورت تغییر ساختار و به کار بستن تمهیدات موثر برای تعامل و انسجام بیشتر در جبهه مردمی نیروهای انقلاب، برگزار شد.

نشست شورای مرکزی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست شورای مرکزی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با حضور اعضا و دبیرکل این تشکل برگزار شد.

در این نشست علاوه بر بررسی ابعاد اغتشاشات خیابان پاسداران و شهادت مظلومانه سه تن از نیروهای ناجا و یک تن از بسیجیان به دست فرقه موسوم به دراویش گنابادی، اقدامات خشونت‌طلبانه این فرقه را محکوم و اعضا خواستار اشد مجازات برای عاملان این رخداد شدند.

همچنین در این نشست بر لزوم موضع‌گیری قاطع دستگاه دیپلماسی در برابر گستاخی دوباره ترامپ تأکید و تصریح شد: مواضع اتخاذ شده اخیر دستگاه دیپلماسی کشور در برابر راهبردهای شش‌گانه ترامپ علیه ایران صرفا بیان واژه‌های تهدیدکننده بی‌اثر است.

در این جلسه همچنین با توجه به قرار گرفتن در آستانه 22 اسفند، سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، موضوع آسیب‌شناسی تهدیدها و فرصت‌ها در ماموریت و عملکرد بنیاد شهید در دستور کار جمعیت قرار گرفت.

همچنین بر ضرورت ارتقای کارآمدی بنیاد از طریق مسئولیت پذیری مدیریت این نهاد و بهبود کیفیت پیگیری امور درمانی مخاطبان بنیاد شهید به منظور کسب رضایتمندی بهره گیرندگان از خدمات ارائه شده تاکید شد.

در آخرین جلسه جمعیت جانبازان، ارزیابی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر نیز در دستور کار قرار گرفت و بر ضرورت تغییر ساختار، به کار بستن تمهیدات موثر برای تعامل و انسجام بیشتر، برگزاری همایش‌های استانی منطقه‌ای و ملی و نیز فراهم کردن بستر نقش‌آفرینی جوانان در لایه‌های مختلف جبهه انقلاب تاکید شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر