نماینده سنندج:

لزوم پرهیز مسئولان از شعارزدگی/تقویت فرهنگ نیازمند کار عملی است

سنندج – نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی خواستار پرهیز مسئولان و مدیران از پرداختن به فعالیت ها و اقدامات شعار گونه در حوزه های مختلف شد.

لزوم پرهیز مسئولان از شعارزدگی/تقویت فرهنگ نیازمند کار عملی است

به گزارش خبرنگار مهر، سید مهدی فرشادان شامگاه چهارشنبه در مراسم رونمایی از کتاب منتخب الاخواص آیت الله مردوخ در سنندج اظهار داشت: متاسفانه امروز بخش زیادی از فعالیت های مدیران ما شعاری است و به همین دلیل باید از این رویه عبور کنیم.

وی ادامه داد: با شعار دادن کارها جلو نمی رود و انتظار داریم که مدیران و مسئولان در استان کردستان ضمن بسیج تمامی ظرفیت ها و استعدادهای در اختیار خود زمینه را برای فعالیت های عملیاتی فراهم کنند.

وی با اشاره به ضعف فرهنگ در استان کردستان، افزود: توسعه و تقویت فرهنگ در استان کردستان نیازمند کار عملی است و این مهم تنها با بسیج امکانات و ظرفیت های در اختیار فراهم می شود.

نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جایگاه و منزلت آیت الله مردوخ، عنوان کرد: چاپ و عرضه ببیش از 100 عنوان کتاب و رساله از سوی آیت الله مردوخ نشان دهنده جایگاه و منزلت علمی آن مرحوم است.

وی گفت: متاسفانه یکی از مشکلات جدی جامعه امروز ما فاصله بین آثار افراد و شخصیت های همچون آیت الله مردوخ و نسل جوان است و انتظار می رود که در سایه اقدامات و فعالیت های این چنین زمینه برای نزدیک این آثار ارزشمند و نسل جوان به شکل بهترین فراهم شود.

فرشادان رونمایی از این کتاب وبرگزاری همچنین مراسمی را مقدمی برای تجلیل از مقام و منزلت آیت الله مردوخ عنوان کرد و افزود: انتظار می رود که مراسم های بزرگتری نیز در راستای پاسداشت جایگاه آیت الله مردوخ در استان کردستان برگزار شود.

وی به ظرفیت های بالای طب سنتی در عصر حاضر اشاره کرد و افزود: باید طب سنتی نه تنها در استان کردستان بلکه در کشور نیز جدی گرفته است و تلاش برای بهره برداری از این مهم نیازمند تلاش بیشتری است.

مراسم رونمایی از کتاب منتخب الاخواص آیت الله مردوخ با حضور جمعی از فعالان فرهنگی، نویسندگان، مدیران و مسئولان در آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج برگزار شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان