رئیس سازمان تعزیرات حکومتی عنوان کرد

ضرورت برگزاری فعالیت‌های فرهنگی و تشویقی در ارتقای سطح دانش، ایمان و اخلاق

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در نخستین جلسه شورای جدید اقامه نماز با بیان اینکه فعالیت‌های فرهنگی و تشویقی در ارتقای سطح دانش، ایمان و اخلاق موثر است بر استفاده از این فعالیت ها تاکید کرد.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، جمال انصاری معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در نخستین جلسه شورای جدید اقامه نماز این سازمان با تاکید بر ضرورت عمق بخشی به نماز و جاری کردن برکات آن در زندگی شخصی و فضای کار همکاران، گفت: بسیاری از مسائل روزمره همکاران با بهره گیری از برکات نماز و اخلاق اسلامی قابل حل است و برای افزایش اثربخشی تاثیر نماز در زندگی افراد نیازمند یک برنامه ریزی دقیق و فرهنگ سازی هستیم.

رئیس شورای اقامه نماز سازمان تعزیرات حکومتی افزود: برکات نماز جماعت بر کسی پوشیده نیست و این مساله در بسیاری از آیات و روایات نیز مورد تاکید قرار گرفته است و یکی از رسالت‌های این شورا پیگیری برگزاری نماز جماعت در تمام ساختمان‌های ستاد و اجرایی سازمان است.

انصاری با تاکید بر برگزاری نماز اول وقت و جماعت، اظهار داشت: یکی از دلایلی که موجب اختلال در برگزاری نماز با حضور اکثریت می‌شود، کمبود امکانات و نواقص نمازخانه‌ها است که شورا باید در برنامه‌های سال آینده خود رفع این کمبود‌ها و نواقص در نمازخانه‌های ادارات تعزیرات سراسر کشور را اقدام کند.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در پایان سخنان خود به استفاده از فعالیت‌های فرهنگی و تشویقی در ارتقای سطح دانش، ایمان و اخلاق همکاران اشاره کرد و افزود: فعالیت‌های فرهنگی مانند برگزاری مسابقات کتابخوانی با محوریت نماز از مواردی است که باید در برنامه‌های سال آتی شورا برای همکاران و حتی خانواده‌های آنان باشد.

اعضای شورای جدید اقامه نماز سازمان تعزیرات حکومتی 10 نفر از مدیران کل ستادی سازمان تعزیرات حکومتی هستند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان