ماهان شبکه ایرانیان

تصاویر جدید از هواوی P۲۰ Lite از شباهت آن به آیفون X حکایت دارد

سوم فروردین ماه سال آینده رونمایی از هواوی P۲۰ و P۲۰ پلاس صورت خواهد گرفت و طی هفته‌های منتهی به آن شاهد لو رفتن اطلاعات بسیاری هستیم. از وجود موبایل سومی به نام P۲۰ Lite گرفته تا انتشار عکس‌های واضح و بیشتر.

تصاویر جدید از هواوی P20 Lite از شباهت آن به آیفون X حکایت دارد

سوم فروردین ماه سال آینده رونمایی از هواوی P20 و P20 پلاس صورت خواهد گرفت و طی هفته‌های منتهی به آن شاهد لو رفتن اطلاعات بسیاری هستیم. از وجود موبایل سومی به نام P20 Lite گرفته تا انتشار عکس‌های واضح و بیشتر.

اخیرا حساب کاربری evleaks@ منصوب به ایوان بِلَس تصویری از P20 Lite هواوی منتشر کرده که ظاهر نمای جلویی (و حتی پشتی) آن بسیار شبیه به آیفون X و ایسوس ذنفون 5 است.

تصویری از هواوی P20

بیرون زدگی بالای نمایشگر آیفون X دوربین و سنسورهای متنوعی را در بر می گیرد اما برای ذنفون 5 تعداد این سنسورها کمتر است و احتمالا برای P20 Lite هم همینطور باشد.

گفته شده که P20 Lite نمایشگری 5.6 اینچی با رزولوشن 2250 در 1080 دارد و از نسبت تصویر 19 به 9 پشتیبانی می کند. در قسمت پشتی آن یک سنسور اثر انگشت قرار گرفته و دوربین دوگانه آن هم عمودی است. هر دو دوربین 16 مگاپیکسلی هستند و قابلیت زوم هیبریدی دارند.

در زیر نمایشگر پردازنده هشت هسته ای کایرین 659، 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 3520 میلی آمپری قرار گرفته. این موبایل اندروید اوریو را با پوسته EMUI 8.0 اجرا می کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان