ثقفی مطرح کرد؛

ضرورت بومی سازی فعالیت متخصصان در عرصه مجازی

رئیس دانشگاه شاهد گفت: باید فعالان عرصه مجازی به فعالیت در شبکه‌های پیام رسان داخلی و بومی تشویق و هدایت شوند.

ضرورت بومی سازی فعالیت متخصصان در عرصه مجازیبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان کامیار ثقفی رئیس دانشگاه شاهد در همایش جبهه مجازی حوزه ایثار و شهادت که امروز (دوشنبه) برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به عنصر بصیرت که امروزه بسیار مهم است، اما در حال حاضر با اشغال فضای کشورمان توسط فضای مجازی مواجه هستیم که ضرورت دارد خط مقدم این جبهه را جامعه ایثارگری خط شکن باشند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت و اهمیت پرداختن به موضوع فضای مجازی بیان داشت: در عصر حاضر با پیچیدگی هایی مواجه هستیم که از دوران دفاع مقدس سخت‌تر است و امروزه در دوران جنگ نرم تشخیص مسیر درست از مسیر غلط دشوار شده است.

ثقفی ادامه داد: بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان یک نهاد انقلابی، جهادی و ارزشی در این خصوص اقدام مؤثری انجام داده، اما لازم است که به موازات توجه به شبکه‌های پیام رسان خارجی مانند تلگرام، فعالان عرصه مجازی را به فعالیت در شبکه‌های پیام رسان داخلی و بومی نیز تشویق و هدایت کرد.

رئیس دانشگاه شاهد در پایان گفت: جبهه فرهنگی ایثارگران در فضای مجازی با مأموریت پیگیری اهداف متعالی انقلاب اسلامی، به منظور ایجاد ظرفیتی برای همگرایی جامعه ایثارگری در حال شکل گیری است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر