طبیبی خبر داد

واکاوی مرگ راننده تاکسی فرودگاه امام خمینی (ره)/ اورژانس تجهیزات نداشت

مدیرعامل اتحادیه تاکسی‌های شهری کشور از مرگ راننده تاکسی به خاطر سهل انگاری اورژانس خبر داد.

واکاوی مرگ راننده تاکسی فرودگاه امام خمینی (ره)/ اورژانس تجهیزات نداشتمسعود طبیبی مدیرعامل اتحادیه تاکسی‌های شهری کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: ساعت 23:55 شب گذشته راننده تاکسی دچار عارضه قلبی شد و از ساعتی که این اتفاق برای رضا رضائی فرد 42 ساله تاکسیران مستقر در فرودگاه امام خمینی (ره) رخ داد، هیچ کس به اورژانس اطلاعی نداده است و در ساعت 00:20 بامداد با اورژانس فرودگاه تماس گرفته شده و با اینکه 3 دستگاه آمبولانس در محل فرودگاه بوده، اما اعلام کردند که تنها یک تیم پزشکی داریم که برای احیای یک خانم به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: وجود 3 دستگاه آمبولانس به معنای این است که باید 3 تیم پزشکی در محل باشد و گفته‌های اورژانس مبنی بر دارا نبودن تجهیزات تیم پزشکی دیگر خود صحبتی است که در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

طبیبی گفت: اورژانس فرودگاه ابتدا به اورژانس حسن آباد اعلام می‌کند برای امداد رسانی به محل اعزام شود، اما اورژانس حسن آباد اعلام می‌کند که باطری احیا فرد مجروح شارژ ندارد و این اتفاقات باعث مرگ تاکسیران می‌شود.

مدیرعامل اتحادیه تاکسی‌های شهری کشور در پایان بیان کرد: البته بعد از این همه پاسکاری اورژانس شهریار به محل فرودگاه امام خمینی(ره) رسیده و عملیات 40 دقیقه احیا مانع از فوت این تاکسیران نشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر