مدل های جذاب آرایش صورت دخترانه مدرن + نکات آرایش صورت

مدل های زیبا و جذاب آرایش صورت دخترانه مدرن و شیک را در این مقاله ببینید و با استفاده از نکات طلایی ذکر شده در این مقاله مانند آرایشگران حرفه ای آرایش کنید و از زیبایی هایتان لذت ببرید.

مدل های زیبا و جذاب آرایش صورت دخترانه مدرن و شیک را در این مقاله ببینید و با استفاده از نکات طلایی ذکر شده در این مقاله مانند آرایشگران حرفه ای آرایش کنید و از زیبایی هایتان لذت ببرید.

آرایش صورت دخترانه مدرن با جدید ترین متد روز دنیا را در این مقاله در اختیارتان خواهیم گذاشت که شامل بیست عکس زیبا از آرایش صورت دخترانه و توضیحاتی برای داشتن آرایش جذاب تر است. با دیدن این مدل ها می توانید آرایش خود را بسیار حرفه ای تر انجام دهید و به زیبایی های خود پی ببرید.

آرایش صورت دخترانه مدرن :

آرایش صورت دخترانه مدرن با آرایش صورت زنانه بسیار متفاوت است و این تفاوت بیشتر شامل رنگ ها در آرایش هستند. آرایش دخترانه بیشتر با رنگ های روشن است و جذابیت خاصی دارند و معمولا از آرایش های دیگر ساده تر اند.

 نکات طلایی آرایش صورت:

آرایش صورت دارای نکاتی طلایی است که با رعایت این نکات میتوانید به طور حرفه ای آرایش کنید و آرایشی شیک و جذاب داشته باشید.



نکات آرایش صورت

نکته اول : کار هایی که باید قبل از آرایش انجام دهید

اگر میخواهید برای مدت زیادی آرایش را روی پوستتان داشته باشید و کرم پودر ها بهتر جذب پوستتان شود قبل از آرایش پوست باید صورتتان را بخور دهید تا پوستتان برای آرایش آماده شود. میتوانید روز قبل آرایش از ماسک های طبیعی برای لطیف تر شدن پوستتان استفاده کنید.

نکته دوم : استفاده از دو رنگ کرم پودر تیره و روشن

از دو رنگ کرم پودر تیره و روشن استفاده کنید. با اینکار میتوانید به راحتی صورتتان را گریم کنید. و بینی خود را کوچکتر نشان دهید و به اجزای صورتتان فرم دهید.

نکته سوم : هاله تیره زیر چشم را حذف کنید

حذف کردن هاله تیره ای که زیر چشمان تان ایجاد شده است از مهم ترین نکات جذابیت چهره و چشمان شماست.

نکته چهارم: آرایش لب

نکات آرایش لب ها
برای آرایش لب ها قبل از آرایش میتوانید از ماسکی ساده برای لبهایتان استفاده کنید تا رنگ لب ها روشن شود و آرایش آنها زیبا تر جلوه کند این ماسک شامل عسل و شکر است. از این ماسک به مدت 5دقیقه قبل از آرایش لب استفاده کنید.

نکته پنجم: آرایش چشم ها

نکات آرایشی ریمل زدن
برای آرایش چشم ها مهم ترین نکته داشتن لوازم آرایش سالم و استاندارد است. زیرا بعضی از مواد آرایش حساسایت زا هستند و موجب مشکلاتی برای چشم میشوند.
برای جذابیت بیشتر چشم ها باید به این نکته دقت کنید که بعد از استفاده ریمل مزه هایتان بهم نچسبند زیرا این چسبندگی مژها باعث مصنوعی شدن آرایش میشود. میتوانید با یک برس مژه آنها را از جدا کنید.

نکته ششم : آرایش ابرو ها

برای طبیعی به نظر رسیدن ابرو ها باید مداد و یا سایه ابرو را به صورت هاشور لابه لای ابرو ها بکشید.

تصاویر مدل آرایش صورت دخترانه مدرن و جذاب :

در ادامه تصاویری از آرایش صورت دخترانه مدرن را مشاهده می کنید.

آرایش صورت دخترانه شیک آرایش صورت دخترانه شیک آرایش صورت دخترانه شیک آرایش صورت دخترانه مدرن آرایش صورت دخترانه مدرن آرایش صورت دخترانه مدرن  آرایش صورت مدرن آرایش صورت مدرن آرایش دخترانه مدرن آرایش دخترانه ساده و جذاب آرایش دخترانه ساده و شیک آرایش صورت مدرنچند عکس زیر نمونه هایی از آرایش غلیظ دخترانه است که هر کدام جذابیت خاصی دارند.

آرایش صورت مدرن آرایش صورت مدرن آرایش غلیظ دخترانه آرایش غلیظ دخترانه آرایش غلیظ دخترانه مدل هایزیبا و جذاب آرایش صورت مجلسی

با مدل های زیبا و جذاب آرایش صورت دخترانه مدرن آشنا شدید امیدواریم از نکات آرایشی این مقاله استفاده کنید و مدل های آرایش مورد پسندتان واقع شده باشند. در صورت تمایل به مشاهده ی عکس های بیشتری از آرایش صورت کلیک کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر