آنچه درباره رودستر جدید ایتال دیزاین می‌دانیم!

در نمایشگاه خودرو ژنو سال گذشته کمپانی خودرو ساز ایتال دیزاین با رونمایی از سوپر اسپورت فریبنده خود یعنی مدل زِرونو که اولین خودرو ساخته شده به عنوان بخشی از شاخه Automobili Speciali جدید این شرکت که در زمینه تولید خودرو‌هایی با تولید محدود فعالیت دارد می‌باشد، شرکت کنندگان این نمایشگاه را حیرت زده کرد

آنچه درباره رودستر جدید ایتال دیزاین می‌دانیم!

در نمایشگاه خودرو ژنو سال گذشته کمپانی خودرو ساز ایتال دیزاین با رونمایی از سوپر اسپورت فریبنده خود یعنی مدل زِرونو که اولین خودرو ساخته شده به عنوان بخشی از شاخه Automobili Speciali جدید این شرکت که در زمینه تولید خودرو‌هایی با تولید محدود فعالیت دارد می‌باشد، شرکت کنندگان این نمایشگاه را حیرت زده کرد. اما حالا به مناسبت پنجاهمین سالگرد تاسیس کمپانی ایتال دیزاین قرار است در نمایشگاه خودرو ژنو امسال، سقف این خودرو به طور کامل طی چند هفته حذف شود. تا به اینجای کار اطلاعات چندانی درباره این مدل تارگای جدید در دست نیست اما به جرئت می‌توان گفت که این خودرو جزئیات مشترک زیادی با همتای کوپه خود خواهد داشت.

 

اما آنچه که از آن اطلاع داریم قیمت این خودرو است. به گفته وبسایت Automotive News Europe، مدل رودستر زرونو کمپانی ایتال دیزاین به اضافه مالیات فروش، برابر با 2٫4 میلیون دلار قیمت گذاری خواهد شد. این رقم تقریبا 500٫000 دلار بیشتر از ورژن کوپه این خودرو است. این وبسایت همچنین تایید کرده است که این خودرو نیز همانند مدل کوپه، از پلتفرم استفاده شده در آئودی R8 و لامبورگینی هوراکان بهره خواهد برد. قدرت این خودرو نیز به وسیله یک موتور 5٫2 لیتری V10 ساخت آئودی با خروجی قدرت 610 اسب بخار تامین می‌شود. ورژن کوپه این خودرو با سرعت اوج 205 مایلی خود، برای رسیدن به سرعت صد کیلومتر در ساعت به تنها 3٫2 ثانیه نیاز دارد پس در نتیجه مدل رودستر نیز احتمالا عملکرد مشابهی را به نمایش بگذارد. این خودرو همچنین دارای یک بدنه فیبر کربن سفارشی و فضای داخلی‌ متفاوت با مدل‌های کمپانی‌های آئودی و لامبورگینی خواهد بود.

درست همانند ورژن کوپه، زرونو رودستر نیز به تنها پنج نمونه محدود خواهد بود. دو نمونه از این خودرو پیش از این به فروش رسیده‌اند که این در حالیست که از فروش کامل پنج مدل ورژن کوپه ماه‌ها می‌گذرد. دو نمونه از این خودرو کوپه پیش از این به صاحبان خود تحویل داده شده‌اند که یکی از این دو اخیراً در حال رانندگی در جاده‌های روستایی به نمایش گذاشته شده است در حالیکه سه خودرو دیگر هم اکنون در مراحل پایانی تولید به سر می‌برند. با توجه به سرعت فروش هر پنج مدل ورژن زرونو کوپه، کمپانی ایتال دیزاین برای پیدا کردن خریداران ثروتمند برای این رودستر جدید احتمالاً مشکلی نخواهد داشت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر