۳ راه ساده برای آرایش چشم تیره در عید ۹۶

گریمورها و آرایشگرها می‌گویند آرایش چشم اسموکی یا همان تیره بسیار ساده است، اما رعایت جزئیات مهم است

گریمورها و آرایشگرها می‌گویند آرایش چشم اسموکی یا همان تیره بسیار ساده است، اما رعایت جزئیات مهم است. چه یک آرایشگر حرفه‌ای باشید چه کسی که به سختی می‌تواند مژه خود را ریمل بزند، باید مهارت‌های خود را بالا ببرید. عید٬ تعطیلات٬ مهمانی‌ها و دعوت‌ها نزدیک است. ابزارها و ترفندهایی وجود دارد که با آنها می‌توانید در مهمانی‌هایتان بدرخشید. در این‌جا، ما سه راه آسان را برای آرایش چشم‌های تیره به شما نشان می‌دهیم که می‌توانید در تعطیلات به‌کار ببرید. با بنیتا همراه باشید.

1- چشم اسموکی ساده

آرایش چشم تیره
Credit: instyle

یک خط سیاه روی خطوط آب چشمتان (خطوط داخل چشم که مژه‌ها را به پلک‌های بالایی و پایینی وصل می‌کنند) بکشید. با استفاده از مداد، خطوط را در محل رویش مژه‌های بالا و پایین امتداد دهید، خط کشیدن را قبل از اینکه به گوشه‌های داخلی چشم برسید متوقف کنید. با نوک انگشت کمی سایه سیاه به پلک گوشه خارجی چشم بزنید. سپس سایه‌ی برنزی را به بقیه‌ی پلکتان بزنید. در آخر ریمل بزنید و کار تمام است.

2- چشم اسموکی کلاسیکِ به‌روز‌شده

آرایش چشم تیره

 Credit: instyle

با مداد سبز تیره٬ پشت چشم خود بکشید. پس از آن یک قلم مو را با پودر سبز متالیک روشن‌تر آغشته کنید و به پلک خود بزنید. در نهایت، زیر ابرو و وسط پلک را با پودر طلایی محو کنید. متالیک ها نور را منعکس می‌کنند، بنابراین چشم‌های اسموکی زیاد تیره به نظر نمی‌رسند.

3- چشم اسموکی گربه‌ای

چشم اسموکی گربه‌ ای

Credit: instyle

ابتدا یک خط چشم سورمه‌ای بکشید. سپس سایه‌ی آبی تیره‌ای را به پشت چشم خود بزنید. با مداد آبی تیره یک چشم گربه‌ای برای خود درست کنید. به این صورت که زیر مژه‌های پایینی خط بکشید و در پلک بالایی از گوشه بیرونی چشم فراتر روید و یک بال طراحی کنید. یک قلم مو را با سایه آبی تیره آغشته کنید و خطوط را ضخیم کنید. بعد، قلم‌مو را با پودر آبی پررنگ مخلوط کنید و روی تمام خطوط بزنید.

مطالب راهکارهایی برای تقویت مژه و عوارض جانبی رنگ کردن ابروها و راه های مراقبت از آن ها نیز خواندنی هستند.

منبع: instyle


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان