ماهان شبکه ایرانیان

برد پیت هم به جمع بازیگران فیلم جدید تارانتینو اضافه شد

طبق تازه‌ترین اخبار منتشر شده، برد پیت در کنار لئوناردو دی‌کاپریو، یکی از نقش‌های اصلی نهمین فیلم کوئنتین تارانتینو را ایفا خواهد کرد؛ داستان این فیلم با قتل‌های سال ۱۹۶۹ که به دستور چارلز منسون انجام گرفتند، مرتبط خواهد بود.

برد پیت هم به جمع بازیگران فیلم جدید تارانتینو اضافه شد

طبق تازه‌ترین اخبار منتشر شده، برد پیت در کنار لئوناردو دی‌کاپریو، یکی از نقش‌های اصلی نهمین فیلم کوئنتین تارانتینو را ایفا خواهد کرد؛ داستان این فیلم با قتل‌های سال 1969 که به دستور چارلز منسون انجام گرفتند، مرتبط خواهد بود.

در این فیلم دی‌کاپریو نقش یک بازیگر تلویزیونی بازنشسته به نام ریک دالتون و پیت نقش بدل‌کار وی، یعنی کلیف بوث را بازی خواهد کرد. سونی پیکچرز برای معرفی این فیلم به صورت رسمی، بیانیه‌ای از سوی تارانتینو منتشر کرده است:

«در لس‌آنجلسِ سال 1969 و در زمانی که هیپی‌ها هالیوود را تسخیر کرده‌اند، این دو (ریک دالتون و کلیف بوث) برای بقا در مکانی که دیگر برایشان آشنا نیست تلاش می‌کنند. اما… ریک همسایه‌ای معروف هم دارد: شارون تیت.»

تارانتینو اعلام کرده که نام فیلم جدیدش «روزی روزگاری در هالیوود» (Once Upon a Time in Hollywood) خواهد بود. تاریخ اکران این اثر نیز به پنجاهمین سالگرد قتل‌های «خانواده‌ی منسون»، یعنی به نهم آگوست سال 2019 مصادف با هجده‌ام مرداد 1398 موکول شده است. گفته می‌شود که تارنتینو مارگو رابی را برای ایفای نقش شارون تیت در نظر دارد، اما هنوز قراردادی بسته نشده است. البته با توجه به اینکه شایعات حضور دی‌کاپریو و پیت بعد از مدت کوتاهی به حقیقت پیوست، احتمال اضافه شدن مارگو رابی به جمع بازیگران این فیلم نیز بسیار بالاست.

تارانتینو درباره‌ی نهمین فیلمش گفته است:

«پنج سال است که روی این فیلمنامه کار می‌کنم و در سال 1969، زمانی هفت ساله بودم، نیز در لس آنجلس زندگی می‌کردم. [به همین دلیل] برای روایت داستانی از لس‌آنجلس و هالیوودی که دیگر وجود ندارد، بسیار هیجان زده هستم.»

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان