آموزش بافت کلاه نوزاد مدل پاپیونی به صورت مرحله به مرحله

آموزش بافت کلاه نوزاد با روشی ساده و جالب را در این مطلب ملاحظه می فرمایید و با نحوه صحیح بافت کلاه برای نوزادان و کودکان آشنا خواهید شد.

آموزش بافت کلاه نوزاد با روشی ساده و جالب را در این مطلب ملاحظه می فرمایید و با نحوه صحیح بافت کلاه برای نوزادان و کودکان آشنا خواهید شد.

یکی از آموزش بافتنی های جالب و پرطرفدار، آموزش بافت کلاه نوزاد است که اغلب مادرهای هنرمند سعی در یادگیری آن دارند تا از این طریق کلاه زیبا و مناسبی برای نوزاد خود تهیه نمایند. بر این اساس در این مطلب آموزش کامل و مرحله به مرحله بافت کلاه نوزاد را ارائه می دهیم  که با استفاده از آن می توانید کلاه زیبا و مناسبی برای نوزاد خود ببافید. در ادامه با این آموزش جالب و قابل توجه برای بافت کلاه پاپیونی نوزاد و همچنین مدل های متنوع کلاه بافتنی نوزاد همراه ما باشید.

آموزش بافت کلاه نوزاد به همراه مدل های کلاه بافتنی نوزاد :

 آموزش بافت کلاه نوزاد که در این مطلب ارائه می دهیم برای سایز سر نوزاد تهیه می شود و در صورتی که تمایل دارید این مدل کلاه را برای دیگر کودکان و افرادی با سن بالاتر تهیه نمایید، می توانید سایز را به دلخواه تغییر دهید و کلاه مناسب را تهیه فرمایید. برای شروع بافت کلاه نوزاد دو رنگ کاموا تهیه نمایید که در کنار هم جلوه زیبایی داشته باشند. البته می توانید از ترکیب چند رنگ کاموا استفاده نمایید یا به صورت تک رنگ این کلاه را ببافید اما با دو رنگ کاموا نتیجه بهتری میگیرید.

در اولین مرحله از آموزش بافت کلاه نوزاد 52 دانه سر بیندازید و سپس هشت رج به صورت دو تا زیر و دو تا رو ببافید. بعد شش رج زیر ببافید و رنگ کاموا را تغییر دهید. با کاموای جدید هشت رج زیر ببافید و سپس رنگ کاموا را مجددا تغییر دهید و با رنگی که از ابتدا با آن شروع به بافت نموده اید دو رج دیگر ببافید.



آموزش دانه گرفتن کلاه بافتنی :

در این مرحله باید قسمت بالای کلاه را ببافید. برای این کار از به کم کردن دانه ها می پردازیم. برای دانه گرفتن کلاه بافتنی نوزاد روش زیر را به کار ببرید.

ابندا 11 دانه زیر و دو دانه با هم زیر و تا آخر رج ببافید. سپس ده دانه زیر و دو دانه با هم زیر و تا آخر رج ببافید. نه دانه زیر و دو دانه باهم زیر و تا آخر رج ببافید. این کار را تا آخر آنجام دهید، یعنی به ترتیب هشت، هفت، شش، پنج، چهار، سه، دو، یک دانه زیر ببافید و در همه مراحل دو دانه باهم زیر ببافید و تا آخر رج ادامه دهید. سپس دو دانه با هم زیر و تا آخر رج ببافید و نخ را بریده و از دانه های باقیمانده رد کنید.

آموزش بافت کلاه نوزاد

آموزش بافت پایپون کلاه :

برای بافت پاپیون 15 دانه سر بیندازید، به اندازه بیست سانتیمتر زیر ببافید و بافت را کور نمایید. سپس ابتدا و انهای بافت را بدوزد و وسط آن را با نخ جمع نمایید. برای اینکار میتوانید از انواع روبان نیز استفاده نمایید تا کلاه نوزاد شما جلوه بیشتری داشته باشد. پیشنهاد میکنیم بافت شال گردن را نیز با همین روش انجام دهید و برای ست شدن آن با کلاه از این پاپیون در دو سر شال گردن استفاده نمایید.

آموزش بافت کلاه نوزاد

مدل کلاه بافتنی نوزاد :

با آموزش بافت کلاه نوزاد آشنا شدید، در این بخش به معرفی مدل های متنوع و زیبای کلاه بافتنی نوزاد می پردازیم که هر یک از این مدل ها می توانند ایده مناسب و جالبی برای بافت کلاه توسط شما باشند.

کلاه پاپیونی دخترانهبافت کلاه نوزادکلاه بافتنی نوزادموزش بافت کلاهبافت کلاه نوزادست کلاه و پاپوش نوزادمدل کلاه بافتنیکلاه بافتنی دخترانه

امیدواریم از مشاهده آموزش بافت کلاه نوزاد و همچنین مدل های متنوع و جدید کلاه بافتنی نوزاد لذت برده باشید و این کلاه زیبا را برای کودک خود تهیه نمایید. پیشنهاد می کنیم برای مشاهده آموزش ها و مدل های بیشتر به بخش آموزش بافتنی مراجعه نمایید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان