آموزش بافت کلاه دخترانه و پسرانه جدید و شیک

آموزش بافت کلاه یکی از آموزش های مفید و کاربردی است که اغلب مادرهای هنرمند سعی در یادگیری آن و بافت انواع کلاه برای بچه ها دارند و بافتنی های زیادی در فصل پاییز و زمستان انجام می دهند.

آموزش بافت کلاه یکی از آموزش های مفید و کاربردی است که اغلب مادرهای هنرمند سعی در یادگیری آن و بافت انواع کلاه برای بچه ها دارند و بافتنی های زیادی در فصل پاییز و زمستان انجام می دهند.

با یادگیری آموزش بافت کلاه می توانید در منزل و با استفاده از کاموا و میل بافتنی کلاه های زیبا و متنوعی برای اعضا خانواده ببافید و مورد استفاده قرار دهید. بر همین اساس در این مقاله به آموزش کامل و مرحله به مرحله بافت کلاه دخترانه و پسرانه می پردازیم که با استفاده از این آموزش زیبا و جالب می توانید به راحتی در منزل کلاه های شیک و زیبایی ببافید. تا پایان با این آموزش کامل و زیبا همراه ما باشید.

آموزش بافت کلاه به صورت مرحله به مرحله و مدل های جدید کلاه بافتنی :

در این مقاله سعی داریم شما را با آموزش بافت کلاه دخترانه و پسرانه به صورت مجزا آشنا نماییم تا با استفاده از این روش بافت، کلاه های زیبایی برای دوقلوها و همچنین دختر و پسرهای گل ببافید. برای بافت این کلاه ها به دو کلاف صد گرمی کاموا و میل شماره 5 نیاز دارید که با آنها بافت کلاه را شروع نمایید.



آموزش بافت کلاه دخترانه :

بافت این کلاه را با 70 دانه شروع می کنیم و ابتدا  رج اول را مدل هاروش بافته و بقیه آن را با بافت ساده ادامه می دهیم. در رج بعد هر جهار دانه یکبار از یک دانه، پنج دانه در آورده و آنها را یکی کنید تا توپک های پایین کلاه ایجاد شود. کار را با شش رج ساده بافی ادامه دهید، بعد از بافت شش رج، یک رج مدل هاروش بافته و شانزده رج دیگر را ساده ببافید. در رج هفدهم هر دوازده دانه یکبار یک دانه کم کنید. در چهارده رج پایانی به کم کردن دانه بپردازید تا در فرق کلاه تنها دوازده دانه باقی بماند. در این مرحله می توانید با استفاده از کاموای زرد رنگ دو گیس باریک برای کلاه ببافید و آن را از داخل به قسمت گوش ها متصل نمایید. برای کلاه های دخترانه و پسرانه که می بافید می توانید شال گردن نیز تهیه نمایید. در صورت تمایل با مراجعه به آموزش بافت شال گردن و آشنایی با نحوه بافت، شال گردن های زیبا و متنوعی برای این نوع کلاه ها ببافید.

مدل کلاه دخترانه و پسرانه

آموزش بافت کلاه پسرانه :

برای بافت کلاه پسرانه، مشابه کلاه دخترانه، کار را با هفتاد دانه شروع کرده و بعد از بافت یک رج با روش هاروش ادامه کا را ساده (از رو) ببافید، برای این نوع کلاه هر شش دانه یکبار، از یک دانه پنج دانه را درآورده تا توپک های کلاه پسرانه تشکیل شود. بعد از شش رج ساده بافی، یک رج دیگر مدل هاروش ببافید و بعد 21 رج ساده ببافید. در این مرحله از بافت کلاه در رج 22 هر دوازده دانه یکبار یک دانه کم کنید و در چهارده رج پایانی، با کم کردن دانه ادامه دهید تا تنها 12 دانه باقی بماند. سپس داخل آنها نخ رد کرده و آن را جمع کنید و دانه های باقی مانده را کور کنید و در پایان فرق کلاه را بدوزید.

در صورتی که تمایل دارید برای کلاه هایی که بافته اید گوش تهیه کنید، می توانید 10 دانه سر بیندازید و آن را شانزده رج ساده ببافید و سپس بافت را دولا کرده و چین دهید و به کلاه متصل نمایید.

آموزش بافت کلاه

مدل های کلاه بافتنی دخترانه و پسرانه :

در این بخش به معرفی مدل های متنوع و زیبایی از انواع کلاه بافتنی دخترانه و پسرانه می پردازیم که با الگوبرداری از این طرح ها و انواع مدل بافتنی می توانید کلاه های شیک و مناسبی برای کودکان ببافید.

آموزش بافت کلاهمدل بافتنیمدل کلاه بافتنیبافت کلاه دخترانهبافت کلاه بچه گانهکلاه بافتنی بچه گانهنحوه بافت کلاه دخترانهمدل کلاه بافتنی بچه گانه

با آموزش بافت کلاه دخترانه و پسرانه آشنا شدید، با استفاده از این دستور بافت می توانید بافتنی های زیبایی انجام داده و آنها را در فصل زمستان مورد استفاده قرار دهید. با مراجعه به بخش بافتنی از دیگر آموزش ها و مدل های بافتنی دیدن فرمایید. موفق باشید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان