توضیح در مورد خبر محسن مسلمان پس از دربی

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست این تیم برابر استقلال اعتراضی در رختکن نداشته است.

توضیح در مورد خبر محسن مسلمان پس از دربی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس روز پنجشنبه و در هشتاد و ششمین دربی تهران نتیجه را یک بر صفر به رقیب دیرینه خود واگذار کرد تا انتقاداتی از سوی هواداران به بازیکنان این تیم و تصمیمات برانکو وارد شود.

یکی از انتقادات بازی ندادن برانکو به محسن مسلمان است که در هفته های اخیر از سوی سرمربی سرخپوشان به بازی گرفته نشده است. زمانی که پرسپولیس عقب بود هواداران خواستار حضور مسلمان در زمین شدند اما بازهم برانکو حاضر نشد این بازیکن را به زمین بفرستد.

بعد از بازی خبرنگار مهر که در ورزشگاه حضور داشت خبری را مخابره که این بازیکن در رختکن به نیمکت نشینی و روند بازی تیمش اعتراض کرده است. این خبر از سوی فردی در اختیار خبرنگار ما قرار گرفت که عنوان کرده بود در رختکن حضور داشته است.

این درحالی است که براساس پیگیری های صورت گرفته و گفتگو با مدیر روابط عمومی باشگاه تاکید شد که مسلمان بدون اعتراض در گوشه ای از رختکن نشسته بود و مثل سایر بازیکنان از شکست در دربی ناراحت بوده است.

گروه ورزشی مهر وظیفه خود می داند از محسن مسلمان به خاطر اشتباه در انتشار این خبر عذرخواهی کند. امید که با تلاش همکاران دیگر شاهد چنین اتفاقی نباشیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر