انواع مدل خط چشم جدید برای چشم های مختلف

کشیدن خط چشم یکی از مواردی است که بیشتر خانم ها در آرایش چشم های خود از آن استفاده می کنند. خط چشم در زیبایی و جذابیت چشم های شما نقش مهمی دارد. در این مطلب انواع مدل خط چشم برای چشم های مختلف را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

کشیدن خط چشم یکی از مواردی است که بیشتر خانم ها در آرایش چشم های خود از آن استفاده می کنند. خط چشم در زیبایی و جذابیت چشم های شما نقش مهمی دارد. در این مطلب انواع مدل خط چشم برای چشم های مختلف را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

مدل خط چشم باید متناسب با فرم چشم های شما انتخاب شود به طور کلی مدل خط چشم برای چشم های مختلف متفاوت است. امروزه بیشتر از مدل های ساده خط چشم برای کشیدن خط چشم استفاده می کنند.

خط چشم به چشم های شما فرم و جذابیت می بخشد و باعث می شود تا زیبایی چشمان شما چندین برابر شود در هنگام کشیدن خط چشم باید نکاتی را رعایت کنید و اگر شما مبتدی هستید می توانید از مطلب آموزش کشیدن خط چشم استفاده کنید تا بتوانید مدل خط چشم زیبایی را برای خود بکشید. در ادامه شما را با جدیدترین مدل های خط چشم آشنا می سازیم.

انواع مدل های خط چشم



انواع مدل خط چشم زنانه برای چشم های متفاوت

در مرحله اول کشیدن خط چشم بهتر است که ابتدا به رنگ چشم های خود توجه کنید و رنگی را برای کشیدن خط چشم انتخاب کنید که با رنگ چشم های شما مطابقت و سازگاری دارد. علاوه بر رنگ چشم ها رنگ پوست و مو نیز در انتخاب رنگ خط چشم عامل تعیین کننده هستند.

مدل های خط چشم زنانه

خط چشم ساده مدل های متنوع خط چشم خط چشم در طرح های متفاوت
اگر چشمان شما قهوه ای است می توانید از بیشتر رنگ های خط چشم برای کشیدن خط چشم استفاده کنید زیرا همه رنگ ها به برای چشمان قهوه ای مناسب هستند. برای چشم ها با رنگ سبز و فندقی خط چشم ها با رنگ های بنفش و یا قهوه ای می توانند بهترین ایده باشند.
هم چنین خط چشم ها با رنگ طلایی برای چشم های فندقی نیز بهترین انتخاب محسوب می شوند.
برای چشم ها با رنگ آبی بهتر است که خط چشم های قهوه ای و خاکستری و بنفش و آبی تیره استفاده کنید.
خط چشم مشکی نیز برای همه رنگ چشم ها مناسب و زیبا است.

خط چشم مناسب چشم های ریز مدل خط چشم

مدل خط چشم شیک و جذاب مدل خط چشم زنانه

یکی دیگر از نکاتی که باید که در هنگام کشیدن خط چشم به آن توجه کنید فرم چشم هایتان است اگر چشم هایتان ریز است مدل خط چشم کشیده شده بر روی پلک بالا و پایین برای شما مناسب است در این مدل خط چشم باید خط چشم را بر روی پلک بالا پهن تر پلک پایین بکشید. اگر خط چشم پلک پایین خود را نیز به صورت پهن بکشید چشم هایتان ریز تر به نظر خواهند رسید.

انواع مدل خط چشم

اگر چشم های شما از هم فاصله دارند می توانید از مدل های خط چشمی استفاده کنید که از گوشه داخلی چشم هایتان بیرون آمده است.

خط چشم دنباله دار

برای چشم های نزدیک به هم بهتر است از مدل خط چشم هایی استفاده کنید که تا انتهای چشم شما کشیده شده اند و کشیدن خط چشم را از ابتدای چشم هایتان آغاز نکنید.

آموزش خط چشم

برای چشمان گرد باید خط چشم از نیمه اول چشم شروع شود در این نیمه از چشم خط چشم را به صورت باریک بکشید و سپس در طول کشیدن خط چشم می توانید خط چشم را کمی پهن تر کنید. باید خط چشم برای چشم های گرد تا بعد از گوشه خارجی چشم نیز امتداد یابد.

مدل سایه و خط چشم

برای چشم های درشت خط چشم پهن و تیره بسیار مناسب است. خط چشم را باید طوری انتخاب بکشید که متناسب با مدل سایه چشم شما باشد.

مدل های خلاقانه خط چشم

خط چشم با طرح دختر

مدل خط چشم دخترانه ساده و زیبا

برای دختران جوان بهتر است که از مدل های ساده خط چشم استفاده کنید به طور کلی مدل های  آرایش چشم ساده برای دختر خانم ها بسیار مناسب تر است. در ادامه این مطلب مدل های متنوع و ساده خط چشم دخترانه را مشاهده می کنید.

میکاپ با مدل خط چشم ساده

میکاپ و مدل خط چشم

خط چشم ساده

مدل های خط چشم

مدل خط چشم و مدل ابرو انواع مدل خط چشم زنانه و دخترانه

مدل سایه و مدل خط چشم در میکاپ چشم ها نقش مهمی دارند در این بخش از آرایش صورت انواع مدل های متنوع و زیبا خط چشم زنانه و دخترانه را مشاهده کردید که امیدواریم از دیدن این مدل ها لذت ببرید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان