جایزه «بهترین دیوایس متصل جدید» در کنگره جهانی موبایل به گلکسی اس ۹ پلاس رسید

به رسم هر سال، با اتمام رویداد کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۸، مراسمی برای انتخاب بهترین دیوایس ها برگزار شد و به گفته سامسونگ، پرچمدار گلکسی اس ۹ پلاس جایزه «بهترین دیوایس متصل جدید» را در Global Mobile Awards به خود اختصاص داد.

جایزه «بهترین دیوایس متصل جدید» در کنگره جهانی موبایل به گلکسی اس 9 پلاس رسید

به رسم هر سال، با اتمام رویداد کنگره جهانی موبایل 2018، مراسمی برای انتخاب بهترین دیوایس ها برگزار شد و به گفته سامسونگ، پرچمدار گلکسی اس 9 پلاس جایزه «بهترین دیوایس متصل جدید» را در Global Mobile Awards به خود اختصاص داد.

در واقع این اسمارت فون مجموعاً 30 جایزه به خاطر حضور در کنگره جهانی موبایل امسال دریافت کرده که بسیاری از آنها به لطف طراحی زیبا، قابلیت های پیشرفته دوربین و پرفورمنس کلی به دست آمده اند.

گذشته از گلکسی اس 9 پلاس، سایر محصولات سامسونگ در کنگره جهانی موبایل 2018 مانند سامسونگ پی، سامسونگ دکس و Gear VR و کنترلر آن جوایزی به خاطر تکنولوژی های نوآورانه خود دریافت کردند و مورد تحسین قرار گرفتند.

سامسونگ که یکی از معدود تولیدکنندگانی بود که در کنگره جهانی موبایل امسال از یک پرچمدار تازه رونمایی کرد، انتظار دارد با گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس به فروشی بهتر از سایر مدل های قبلی خانواده کهکشانی ها دست یابد. گذشته از اینکه پرچمدار سامسونگ در جلب اقبال عمومی تا چه حد موفق خواهد بود، کره ای ها از همین حالا با درو کردن جوایز کنگره جهانی موبایل شروع موفقی برای خود رقم زده اند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر