مدیرعامل شرکت مدیریت طرحهای صنعتی ایران:

درخواست کشورهای منطقه برای مشارکت ایرانی ها در پروژه های نفتی/فازهای ۱۷ و ۱۸ پارس جنوبی آماده افتتاح است

تهران- ایرنا- مدیرعامل شرکت مدیریت طرحهای صنعتی ایران با بیان این که برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس خواستار مشارکت ایران در اجرای طرح های نفت و گاز خود شده اند، گفت: فازهای ۱۷ و ۱۸ پارس جنوبی آماده افتتاح رسمی است و اکنون روزانه ۵۰ میلیون مترمکعب گاز به شبکه سراسری تزریق می شود.

درخواست کشورهای منطقه برای مشارکت ایرانی ها در پروژه های نفتی/فازهای 17 و 18 پارس جنوبی آماده افتتاح است
به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا،« حسن بویری» امروز (دوشنبه) در نشست خبری با تشریح آخرین جزئیات توسعه فازهای 17 و 18 پارس جنوبی، افزود: ایرانی ها توانمندی های گسترده ای در اجرای پروژه های فراساحل (دریایی) به ویژه راه اندازی سکو دارند، به گونه ای که علاوه بر کیفیت، در مدت زمان راه اندازی نیز رکوردهایی را به ثبت رسانده اند که مطابق با استانداردهای جهانی است.
وی افزود: توانمندی شرکت های ایرانی در اجرای پروژه های فراساحل سبب شده است تا برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس با شرکت های ایرانی برای حضور در پروژه های نفت و گاز آنها مذاکره کنند.
مدیرعامل شرکت مدیریت طرحهای صنعتی ایران درباره توسعه فازهای 17 و 18 پارس جنوبی نیز گفت: میزان برداشت گاز از این فازها روزانه 56 میلیون مترمکعب است که در نهایت 50 میلیون مترمکعب گاز شیرین به شبکه سراسری تزریق می شود.
ادامه دارد...
برای آگاهی از آخرین اخبار اقتصادی ایران و جهان با کانال اقتصادی ایرنا در تلگرام همراه شوید:

https://t.me/irnaeco
اقتصام**2022**1561 **خبرنگار:میثم طاهری **انتشار:مژگان توانا
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان