ماهان شبکه ایرانیان

مشخصات اولیه وانت جدید جمس

تصاویر/ سیرا ۲۰۱۹، وانت‌بار یا غول

از میان امکاناتی که در نسل جدید به این خودروی سنگین وزن و آفرودر اضافه شده می‌توان به سیستم کمکی ترمز اضطراری، هشدار برخورد با عابر پیاده و دوربین های چندگانه رصد اطراف خودرو و هشدار خطر تصادف اشاره کرد که مجموعا موجب می‌شود سیرا ۲۰۱۹ اتومبیلی هیجان‌انگیزتر و ایمن‌تر از هر زمانی باشد.

سیرا 2019، وانت‌بار یا غول

فرادید؛ جی.ام.سی سازنده خودروهای سواری-تجاری در آمریکا اخیرا از نسل کاملا جدید و ارتقایافته وانت‌بار سیرا که سالانه تنها در دو بازار کانادا و آمریکا بیش از 300 هزار دستگاه فروش داشته رونمایی کرد. سیرا 2019 به امکانات مدرنی مانند سیستم هدآپ دیسپلی مجهز بوده ضمن اینکه برای این وانت بار فول سایز می‌توان سیستم ترمز فیبرکربنی هم سفارش داد.

سیرا 2019، وانت‌بار یا غول

به گزارش فرادید، بدنه این اتومبیل آمریکایی به شدت ارتقا یافته، شاسی بهسازی شد و طرح خشن جلوپنجره جای خود را با فرمی آینده‌نگرانه عوض کرده است. خریداران می توانند از بین دو نوع موتور 8 سیلندر 5.3 و 6.2 لیتری یکی را انتخاب کنند ضمن اینکه جنرالموتورز یک موتور شش سیلندر 3 لیتری هم برای سیرا 2019 در نظر گرفته است. سیرا که نخستین وانت‌بار جهان مجهز به سیستم ترمز فیبر کربن است در دو گونه دنالی و اس‌ال‌تی‌ به فروش می‌رسد.

 سیرا 2019، وانت‌بار یا غول

از میان امکاناتی که در نسل جدید به این خودروی سنگین وزن و آفرودر اضافه شده می‌توان به سیستم کمکی ترمز اضطراری، هشدار برخورد با عابر پیاده و دوربین های چندگانه رصد اطراف خودرو و هشدار خطر تصادف اشاره کرد که مجموعا موجب می‌شود سیرا 2019 اتومبیلی هیجان‌انگیزتر و ایمن‌تر از هر زمانی باشد. اینجا می توانید در یک آلبوم تصویری از جزئیات نسل جدید سیرا 2019 مطلع شوید.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان