مدل بلوز حریر زنانه و دخترانه جدید و شیک

لباس مجلسی دخترانه و پارچه به کار رقته در آن از تنوع بسیاری برخوردار می باشد بلوز حریر از آنجا که پارچه آن بسیار نازک می باشد دوخت و اتو کردن آن به توجه زیادی نیاز دارد در این مطلب عکس مدل بلوز حریر دخترانه و زنانه در طرحها و رنگاهی زیبا را برای شما جمع آوری نموده ام .

لباس مجلسی دخترانه و پارچه به کار رقته در آن از تنوع بسیاری برخوردار می باشد بلوز حریر از آنجا که پارچه آن بسیار نازک می باشد دوخت و اتو کردن آن به توجه زیادی نیاز دارد در این مطلب عکس مدل بلوز حریر دخترانه و زنانه در طرحها و رنگاهی زیبا را برای شما جمع آوری نموده ام .

در بلوز مجلسی و پارچه های به کار رفته در آن تنوع بسیاری وجود دارد یکی از زیباترین و شیک ترین بلوز های مجلسی, بلوزی می باشد که با پارچه حریر دوخته شده باشد در این مطلب نکاتی در مورد دوخت و دوز بلوز مجلسی حریر و نحوه اتو کردن آن را به همراه عکس بلوز حریر برای شما جمع آوری نموده ایم امیدواریم با استفاده از این طرح ها و مدل ها بتوانید زیباترین مدل بلوز حریر را برای خود انتخاب نموده و به درستی از آن نگه داری نمایید تا پایان مطلب همراه ما باشید.

مدل های مدرن و به روز بلوز حریر مجلسی

مدل بلوز حریر

از زیباترین و شیک ترین لباس مجلسی ها می توان به بلوز مجلسی اشاره نمود که با استفاده از پارچه حریر دوخته شده باشد در ادامه نکاتی در مورد پارچه حریر و نحوه اتو کردن مدل بلوز حریر را با هم مطالعه می نماییم .



پارچه حریر

مدل بلوز حریر

این نوع پارچه بسیار نازک می باشد و دوخت آن کاری بس دشوار است اغلب ما در دوخت این نوع پارچه دچار مشکل می شویم برای دوخت آن بهتر است ابتدا درزهای آن را با سوزن ته گرد بهم وصل نماییم و سپس آن را از روی زمین برداریم .

اتو کردن بلوز حریر

لباس حریر گلدار در اتو کردن بلوز های حریر از آنجا که بسیار نازک می باشند باد بسیار دقت نمود اندازه حرارت مناسب و تنظیمات مربوطه را برای لباس حریر انجام دهید وسعی کنید اتو را روی پارچه بکشید و روی هیچ قسمتی نگاه ندارید تا از سوختن پارچه حریر جلوگیری شود .

عکس مدل بلوز حریر

در این بخش عکس های مدل بلوز حریر در طرحها و رنگ های زیبا و مدرن را با هم مشاهده می نماییم . مدل های بلوز حریر نیز مانند مدل بلوز ریون دارای طرفداران بسیاری هستند.

مدل بلوز حریر صورتی

مدل بلوز حریر صورتی دخترانه آستین بلند فوق العاده جذاب

عکس مدل بلوز حریر ساده بلوزهای دخترانه مدل بلوز حریر سفید دخترانه لباس حریر شیک

 بلوز حریر مشکی آستین بلند زیبا

مدل بلوز حریر مشکی مدل بلوز حریر بنفش

 بلوز حریر دخترانه بنفش آستین کوتاه

بلوز حریر آبی

 بلوز حریر دخترانه آبی آستین بلند فوق العاده شیک

بلوز حریر دخترانه بلوز حریر زنانه بلوز حریر قرمز زیبا مدل بلوز حریر مدل بلوز حریر بلوز حریر قرمز مدل بلوز حریر بلوز حریر یقه کراواتی بلوز حریر صورتی لباس حریر سفید بلوز حریرامیدواریم نکاتی که در مورد دوخت و اتو کردن بلوز حریر دخترانه و زنانه برای شما آورده ایم مفید واقع شده باشد و با استفاده از طرح ها و رنگ های زیبای انواع مدل بلوز حریر که در این مطلب آوردیم بتوانید بلوز حریر زیبایی برای خود انتخاب نمایید. برای مشاهده بیشتر مدل بلوز مجلسی کلیک کنید .

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان