ماهان شبکه ایرانیان

گردهمایی بسترن سواران در تهران + عکس

هفتمین گردهمایی بسترن سواران در تهران توسط کلوپ فاو بسترن سواران ایران برگزار شد. در این گردهمایی که روز جمعه در بلوار پاکنژاد بالاتر از میدان صنعت در شهر تهران برگزار شد شاهد حضور گرم و گسترده ی مالکان و علاقه مندان خودروی فاو بسترن بودیم

هفتمین گردهمایی بسترن سواران در تهران توسط کلوپ فاو بسترن سواران ایران برگزار شد. در این گردهمایی که روز جمعه در بلوار پاکنژاد بالاتر از میدان صنعت در شهر تهران برگزار شد شاهد حضور گرم و گسترده ی مالکان و علاقه مندان خودروی فاو بسترن بودیم.
در این گردهمایی تعداد زیادی خودروی فاو بسترن B50f و مدل جدید بسترن B30 شرکت کرده بودند.
لازم به یادآوری است که بسترن B50f دارای پیشرانه 1.8 لیتری 4 سیلندر است که می تواند حداکثر 142 اسب بخار در 6500 دور در دقیقه و 172 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه را تولید کند.
بسترن B30 نیز به یک موتور 4 سیلندر خطی 1.6 لیتری مجهز شده که در حقیقت از سری موتورهای 4GB شرکت فاو است و می‌تواند حداکثر 107 اسب بخار و 155 نیوتن متر را تولید کند و توانسته استاندارد یورو 5 را نیز کسب کند.
بسترن B30 دومین محصول سواری بسترن در ایران است که توسط گروه بهمن امسال در ایران عرضه شد و فروش قابل توجهی را با توجه به زمان عرضه تجربه کرده است.
در ادامه می توانید تصاویر این گردهمایی را در گالری تصاویر مشاهده کنید.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان