افاضلی: واکنش ما بعد از خوردن گل زهردار نبود

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران پس از شکست برابر استقلال خوزستان گفت: طی هفت، هشت بازی اخیر نخستین باخت را تجربه کردیم و مطمئنم آخرین شکستمان خواهد بود.

افاضلی: واکنش ما بعد از خوردن گل زهردار نبود

به گزارش ایسنا، نفت تهران در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر با یک گل مغلوب تیم انتهای جدولی استقلال خوزستان شد. هومن افاضلی در نشست خبری اظهار کرد: در نیمه اول بازیکنان در سطح انتظارمان ظاهر شدند و سه موقعیت خوب برای گلزنی داشتیم. شناخت خوبی از استقلال خوزستان داشتیم. در نیمه دوم تیم‌مان شروع خوبی نداشت و بازی طبق انتظار ما پیش نرفت. هر دو تیم شرایط خوبی برای گلزنی داشتند و تیم استقلال خوزستان روی یک ضربه کرنر به گل رسید.

سرمربی نفت تهران افزود: از صحنه گلزنی دور بودم و نفهمیدم چطور گل خوردیم. تلاش کردیم بازی را به تساوی برسانیم اما این اتفاق رخ نداد. عکس‌العمل ما بعد از گل خوردن به اندازه کافی زهردار نبود اما توانستیم تیم حریف را عقب برانیم. به استقلال خوزستان و سرمربی این تیم تبریک می‌گویم. این سه امتیاز برای هر دو تیم مهم بود که متاسفانه از آن بهره نبردیم. به بازیکنان تیمم افتخار می‌کنم که در مدت زمان اخیر خیلی خوب بودند و در طی هفت، هشت بازی اخیر نخستین باخت را تجربه کردیم و مطمئنم آخرین شکستمان خواهد بود.

او درباره نیمکت‌نشینی برخی از بازیکنان با تجربه این تیم در بازی‌های اخیر گفت: عادت ندارم درباره بازیکنان صحبت کنم. این‌ها تصمیماتی است که در طول هفته و بر اساس تمرین‌هایمان اتخاذ می‌کنیم. البته همه بازیکنان ما باقابلیت هستند تا امروز همه بازیکنان حرفه‌ای بوده‌اند و عکس‌العمل خوبی داشته‌اند و سعی کردند در تمرین‌ها خوب ظاهر شوند. سعی می‌کنیم بهترین تصمیم را درباره بازیکنان بگیریم.

افاضلی درباره سرنوشت تیمش در پایان لیگ هفدهم و امکان بقا در لیگ برتر گفت: مگر قرار در لیگ برتر نمانیم؟ با یک باخت اوضاع خطرناک نمی‌شود و تا پایان لیگ امتیازات زیادی باقی مانده است. مطمئن باشید دو سه هفته قبل از پایان مسابقه‌ها شرایط خوبی خواهیم داشت.

سرمربی نفت تهران درباره تعویض حمید خدابنده‌لو در نیمه نخست گفت: او مصدومیتی در عضله ران پای خود داشت و به همین دلیل تصمیم به جایگزین کردن بازیکن دیگری گرفتیم. تعویض او معادلات ما را به هم ریخت.

او درباره عملکرد داور مسابقه گفت: عملکرد داور عالی بود و فکر می‌کنم بسیار خوب کار کرد. اشتباهات او طبیعی بود و از این قبیل اشتباهات همه ما داریم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان